Methodological Approaches to Defining Railways Infrastructure Charges

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
EN: Introduction: One of the priority directions of development of railway sector is the right choice of pricing policy of the company for the purpose of maximizing profits and the social welfare improving. The improvement of rail pricing is provided be «State program of reforming the railway transport for 2010-2019». Objective: Due to the organizational and the structural changes in rail transport it is essential to ensure transparency in pricing, non-discriminatory access to infrastructure, the creation of a level playing field for participants of the operational process. In accordance with the task we need to identify weaknesses in the existing tariff system and suggest ways to correct them. Results: There were characterized and analyzed the existing pricing methods, revealed their advantages and disadvantages, offered possible ways of their liquidation. Conclusions: The analysis revealed that the current pricing approach does not correspond to the points of the reform program and is subject to further improvement.
UK: Вступ. Одним з пріоритетних напрямків розвитку галузі залізничного транспорту є правильний вибір цінової політики підприємства, яка сприятиме максимізації прибутку та поліпшенню соціального добробуту. Удосконалення ціноутворення на залізничному транспорті передбачено Державною цільовою програмою реформування залізничного транспорту на 2010-2019 роки. Мета роботи. У зв'язку з організаційно-структурними змінами на залізничному транспорті важливим є забезпечення прозорості процесу ціноутворення, недискримінаційного доступу до об'єктів інфраструктури, створення рівних умов діяльності для учасників перевізного процесу. Відповідно до поставленого завдання необхідно виявити недоліки існуючої тарифної системи та запропонувати шляхи їх подальшого усунення. Результати. Охарактеризовано та проаналізовано існуючі методи ціноутворення, виявлено їх недоліки та переваги, запропоновано варіанти ліквідації недоліків. Висновки. У результаті виконаного аналізу виявлено, що існуючий підхід до ціноутворення не відповідає пунктам програми реформування й підлягає подальшому удосконаленню.
RU: Введение. Одним из приоритетных направлений развития отрасли железнодорожного транспорта является правильный выбор ценовой политики предприятия, которая будет способствовать максимизации прибыли и улучшению социального благосостояния. Усовершенствование ценообразования на железнодорожном транспорте предусмотрено «Государственной целевой программой реформирования железнодорожного транспорта на 2010-2019 годы». Цель работы. В связи с организационно-структурными изменениями на железнодорожном транспорте важным является обеспечение прозрачности процесса ценообразования, недискриминационного доступа к объектам инфраструктуры, создание равных условий деятельности для участников перевозочного процесса. В соответствии с поставленной задачей необходимо выявить недостатки существующей тарифной системы и предложить пути их дальнейшего устранения. Результаты. Были охарактеризованы и проанализированы существующие методы ценообразования, выявлены их недостатки и преимущества, предложены варианты ликвидации недостатков. Выводы. В результате проведенного анализа было выявлено, что существующий подход к ценообразованию не соответствует пунктам программы реформирования и подлежит дальнейшему усовершенствованию.
Description
Keywords
pricing, infrastructure, costs, natural monopoly, tariff, ціноутворення, інфраструктура, витрати, природна монополія, тариф, ценообразование, инфраструктура, расходы, естественная монополия, КОІО
Citation
Blyzniuk, T. N. Methodological approaches to defining railways infrastructure charges / T. N. Blyzniuk // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2013. – Вип. 6. – P. 100–105. – DOI: 10.15802/pte.v0i6.23039.