Порівняльний розрахунок класу залізничної залізобетонної прогонової будови моста

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UKR: У статті співставляються дві методики визначення вантажопідйомності залізобетонної прогонової будови під залізницю (за опалубними кресленнями – теоретична та за прогинами від випробувального навантаження–практична).
RUS: В статье сопоставляются две методики определения грузоподъемности железобетонного пролетного строения под железную дорогу (по опалубочным чертежам – теоретическая и по прогибам от испытательной нагрузки – практическая).
ENG: Two methods of determining the bearing capacity of the reinforced concrete span of the railway bridge are compared in this article (theoretical by considering the formwork drawings and the practical by considering the sag under the test load).
Description
С. Ключник: ORCID 0000-0001-7771-8377
Keywords
вантажопідйомність, прогонова будова, тимчасове вертикальне навантаження, жорсткість елементу, що згинається, прогин, клас, грузоподъемность, пролетное строение, временная вертикальная нагрузка, жесткость изгибаемого элемента, прогиб, класс, bearing capacity, span, temporary vertical load, bending stiffness of the element, deflection, КМТ
Citation
Порівняльний розрахунок класу залізничної залізобетонної прогонової будови моста / К. І. Солдатов, М. К. Журбенко, С. В. Ключник, В. А. Мірошник // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2012. – Вип. 3. – С. 194–198. – Бібліогр. в кінці ст. – DOI: 10.15802/bttrp2012/26540.