Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3606
Title: Фінансовий механізм розвитку залізничного транспорту України
Other Titles: Финансовый механизм развития железнодорожного транспорта Украины
Financial Mechanism of Railway Ukraine
Authors: Кассір, Віта Володимирівна
Кассир, Вита Владимировна
Kassir, Vita V.
Нечай, А. А.
Keywords: фінансовий механізм
фінансова політика
фінансові ресурси
управління розвитком
финансовый механизм
финансовая политика
финансовые ресурсы
управление развитием
financial mechanism
financial policies
financial resources
management development
КОІО
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Кассір, В. В. Фінансовий механізм розвитку залізничного транспорту України / В. В. Кассір, А. А. Нечай // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2013. – Вип. 6. – С. 31–35. – DOI: 10.15802/pte.v0i6.23023.
Abstract: UK: Мета. У статті розглянуто проблеми реформування залізничного транспорту, нераціональність тарифоутворення, неефективність деяких видів діяльності та низька якість послуг. Методика. Розглядаються основні елементи, науково обґрунтована фінансова політика сталого розвитку залізниць та ефективного фінансового механізму її реалізації. Результати. Запропоновано класифікувати грошові відносини, що виникають у процесі функціонування залізничного транспорту, за економічним змістом, відтворювальною структурою та видами діяльності; виділити спеціальні механізми тарифоформування, інвестиційний механізм; впроваджувати політику мінімізації рівня податкового навантаження. Наукова новизна. Визначено шляхи розробки сучасної теорії фінансів залізничної галузі, стратегії, тактики та механізмів фінансового забезпечення податкового реформування транспорту. Враховано вимоги законодавства України, досвід реформування залізничного транспорту за кордоном. Практична значимість. Запропоновано розмежувати державні й господарські функції, розподілити монопольні та конкурентні види діяльності, що дасть можливість зняти перешкоди для розвитку конкурентного ринку залізничних перевезень.
RU: Цель. В статье рассмотрены проблемы реформирования железнодорожного транспорта, нерациональность тарифообразования, неэффективность некоторых видов деятельности и низкое качество услуг. Методика. Рассматриваются основные элементы, научно обоснованная финансовая политика устойчивого развития железных дорог, эффективного финансового механизма ее реализации. Результаты. Предложено классифицировать денежные отношения, возникающие в процессе функционирования железнодорожного транспорта, по экономическому содержанию, воспроизведенной структуре, видам деятельности, выделить специальные механизмы тарифоформирования, инвестиционный механизм, проводить политику минимизации уровня налоговой нагрузки. Научная новизна. Определены пути разработки современной теории финансов железнодорожной отрасли, стратегии, тактики и механизмов финансового обеспечения налогового реформирования транспорта. Учтены требования законодательства Украины, опыт реформирования железнодорожного транспорта за рубежом. Практическая значимость. Предложено разграничить государственные и хозяйственные функции, распределить монопольные и конкурентные виды деятельности, что позволит снять препятствия для развития конкурентного рынка железнодорожных перевозок.
EN: Objective: The article deals with problems of railway reform, tariff irrationality, inefficiency of some activities and poor quality services. Methods: review of the basic elements of science-based financial policy of sustainable development of railways and effective financial mechanism for its implementation. Results: suggested to classify monetary matters arising in the operation of railway transport on the economic content, reproductive structures, activities, identify specific mechanisms taryfoformuvannya, investment mechanism, a policy to minimize the tax burden. Scientific novelty: the ways of development of the modern theory of finance railway industry, strategies, tactics and tools of financial provision of the tax reform of transport. Take into account the requirements of the legislation of Ukraine, the experience of railway reform abroad. Practical significance: Proposed delineate government and economic functions, distribute monopoly and competitive activities that will remove obstacles to the development of competitive rail market.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3606
http://pte.diit.edu.ua/old/article/view/23023
http://pte.diit.edu.ua/old/article/view/23023/20568
Other Identifiers: DOI: 10.15802/pte.v0i6.23023
Appears in Collections:Статті КОіО (раніше КОАІВ)
Випуск 06 (ПЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kassir.pdf239,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.