Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
Title: Методичний підхід до визначення раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів та раціональних зон їх курсування
Other Titles: Методический подход к определению рациональных скоростей движения пасажирских поездов и зон их обращения
Systematic Approach to Rational Identify the Speed of Movement of Passenger Trains and Areas of Appeals
Authors: Момот, Алла Володимирівна
Момот, Алла Владимировна
Momot, Alla V.
Keywords: швидкісний та високошвидкісний рух
високошвидкісна магістраль
швидкість потягу
попит на пасажирські перевезення
рухливість населення
доходна ставка
вартість перевезень
скоростное и высокоскоростное движение
высокоскоростная магистраль
скорость поезда
спрос на пассажирские перевозки
подвижность населения
доходная ставка
стоимость перевозок
high-speed movement
high-speed highway
train speed
demand for passenger traffic
mobility of the population
profitable rate
cost of transportations
Issue Date: 2013
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: UK: У статті розміщено матеріал стосовно методичного підходу щодо визначення раціональних зон курсування швидкісних та високошвидкісних поїздів. Для України ця проблема є дуже актуальною, оскільки з 2003 року досліджується Укрзалізницею, французькою компанією SYSTRA, Дніпропетровським національним університетом залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. У колишньому СРСР питання побудови високошвидкісної магістралі Москва–Крим–Кавказ вирішувалося проектно-вишукувальними інститутами Мосдіпрот-ранс та Дніпродіпротранс.
RU: В статье предложен материал, касающийся методического подхода к определению рациональных зон и скоростей обращения скоростных и высокоскоростных поездов. Для Украины эта проблема весьма актуальна, поскольку с 2003 года проводятся исследования в данном направлении Укрзализныцею, французской компанией «SYSTRA», Днепропетровским национальным университетом железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна. В бывшем СССР вопросы построения высокоскоростной магистрали Москва–Крым–Кавказ в 80-х годах решались проектно-изыскательскими институтами Мосгипротранс и Днепрогипротранс.
EN: In article the material concerning methodical approach to definition of rational zones and speeds of the address of high-speed and high-speed trains is offered. This problem is very actual for Ukraine as since 2003 researches in this direction to Ukrzaliznytsya, by French company SYSTRA, the Dnepropetrovsk national university of railway transport named after academician V. Lazaryanaare conducted. In the former USSR issues of creation of the high-speed highway of Moscow-Krim-Caucasus were in the eighties resolved by the design and survey Moscow state institute of design of transport constructions and Dnepropetrovsk state institute of design of transport constructions.
Description: Момот, А. В. Методичний підхід до визначення раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів та раціональних зон їх курсування / А. В. Момот // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2013. — Вип. 5. — С. 80—89.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
Appears in Collections:Випуск 05 (ПЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf422,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.