Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3553
Title: Дослідження підвищення несучої здатності земляного полотна для швидкісного руху потягів
Other Titles: Исследование повышения несущей способности земляного полотна для скоростного движения поездов
Investigation of Carrying Capacity Increase Roadbed for Fast Train
Authors: Петренко, Володимир Дмитрович
Петренко, Владимир Дмитриевич
Petrenko, Vladimir D.
Купрій, Володимир Павлович
Куприй, Владимир Павлович
Kypriy, Volodymyr P.
Лісневський, Максим Анатолійович
Лисневский, Максим Анатольевич
Lisnevskyy, Maxim A.
Алхдур, Ахмад Муса Махмуд
Alkhdour, Akhmad Musa Makhmud
Alhdur, Akhmad Musa Makhmud
Keywords: геосинтетичний матеріал
підсилення земляного полотна
деформативні характеристики
напружено-деформований стан
геосинтетический материал
усиление земляного полотна
деформационные характеристики
напряженно-деформированное состояние
geosynthetic materials
amplification of subgrade
deformation characteristics
stress-strain state
КТОФ
Issue Date: 2012
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: UK: При використанні геосинтетичних матеріалів в нашій країні було запропоновано багато варіантів підсилення земляного полотна. В роботі представлений аналіз результатів дослідження напружено-деформованого стану та деформацій конструкції залізничного насипу. Дослідження і результати аналізу свідчать про те, що напружений стан земляного полотна в значній мірі залежить від місця розташування, виду, форми та деформативних характеристик геосинтетичних матеріалів.
RU: При применении геосинтетических материалов в нашей стране было предложено много вариантов усиления земляного полотна. В работе представлен анализ результатов исследования напряженно-деформированного состояния и деформаций конструкции железнодорожной насыпи. Исследование и результаты анализа свидетельствуют о том, что напряженное состояние земляного полотна существенно зависит от места нахождения, вида, формы и деформационных характеристик геосинтетических материалов.
EN: For the period the use of geosynthetic materials in our country were offered many variations amplification subgrade. In the paper presented analysis of the stress-strain state and strain construction railway embankment. Results of the analysis indicate that the stress state subgrade is largely dependent on location, type, shape and deformation characteristics of geosynthetic materials.
Description: Дослідження підвищення несучої здатності земляного полотна для швидкісного руху потягів / В. Д. Петренко, В. П. Купрій, М. А. Лісневський, А. М. М. Алхдур // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2012. — Вип. 2. — С. 50—55 : рис. - Библиогр. в конце ст.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3553
ISSN: 2227-1252
Appears in Collections:Статті КТОФ
Випуск 02 (МТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10petal.pdf837,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.