Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3553
Title: | Дослідження підвищення несучої здатності земляного полотна для швидкісного руху потягів |
Other Titles: | Исследование повышения несущей способности земляного полотна для скоростного движения поездов Investigation of Carrying Capacity Increase Roadbed for Fast Train |
Authors: | Петренко, Володимир Дмитрович Петренко, Владимир Дмитриевич Petrenko, Vladimir D. Купрій, Володимир Павлович Куприй, Владимир Павлович Kypriy, Volodymyr P. Лісневський, Максим Анатолійович Лисневский, Максим Анатольевич Lisnevskyy, Maxim A. Алхдур, Ахмад Муса Махмуд Alkhdour, Akhmad Musa Makhmud Alhdur, Akhmad Musa Makhmud |
Keywords: | геосинтетичний матеріал підсилення земляного полотна деформативні характеристики напружено-деформований стан геосинтетический материал усиление земляного полотна деформационные характеристики напряженно-деформированное состояние geosynthetic materials amplification of subgrade deformation characteristics stress-strain state КТОФ |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна |
Citation: | Дослідження підвищення несучої здатності земляного полотна для швидкісного руху потягів / В. Д. Петренко, В. П. Купрій, М. А. Лісневський, А. М. М. Алхдур // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2012. – Вип. 2. – С. 50–55 : рис. – Библиогр. в конце ст. – DOI: 10.15802/bttrp2012/26111. |
Abstract: | UK: При використанні геосинтетичних матеріалів в нашій країні було запропоновано багато варіантів підсилення земляного полотна. В роботі представлений аналіз результатів дослідження напружено-деформованого стану та деформацій конструкції залізничного насипу. Дослідження і результати аналізу свідчать про те, що напружений стан земляного полотна в значній мірі залежить від місця розташування, виду, форми та деформативних характеристик геосинтетичних матеріалів. RU: При применении геосинтетических материалов в нашей стране было предложено много вариантов усиления земляного полотна. В работе представлен анализ результатов исследования напряженно-деформированного состояния и деформаций конструкции железнодорожной насыпи. Исследование и результаты анализа свидетельствуют о том, что напряженное состояние земляного полотна существенно зависит от места нахождения, вида, формы и деформационных характеристик геосинтетических материалов. EN: For the period the use of geosynthetic materials in our country were offered many variations amplification subgrade. In the paper presented analysis of the stress-strain state and strain construction railway embankment. Results of the analysis indicate that the stress state subgrade is largely dependent on location, type, shape and deformation characteristics of geosynthetic materials. |
Description: | В. Петренко: ORCID 0000-0002-5902-6155; В. Купрій: ORCID 0000-0002-6517-2554; М. Лісневський: ORCID 0000-0002-5550-8253; Ахмад Алхдур: ORCID 0000-0002-4148-5994 |
URI: | http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3553 http://bttrp.diit.edu.ua/article/view/26111/23571 http://bttrp.diit.edu.ua/article/view/26111 |
ISSN: | 2227-1252 |
Other Identifiers: | DOI: https://doi.org/10.15802/bttrp2012/26111 |
Appears in Collections: | Статті КТОФ Випуск 02 (МТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10petal.pdf | 837,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.