Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3392
Title: Дослідження процесу постачання сировини на металургійне підприємство
Other Titles: Исследование процесса поставки сырья на металлургическое предприятие
Study of the Process of Delivery of Raw Materials to Metallurgical Enterprise
Authors: Журавель, Вячеслав Вікторович
Журавель, Вячеслав Викторович
Zhuravel, Vyacheslav V.
Keywords: промисловий залізничний транспорт
поїздопотік
вагонопотік
моделювання роботи
промышленный железнодорожный транспорт
поездопоток
вагонопоток
моделирование работы
industrial railway transport
trainflow
wagonflow
modeling work
КСВ
Issue Date: 2014
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Журавель, В. В. Дослідження процесу постачання сировини на металургійне підприємство / В. В. Журавель // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2014. — Вип. 7. — С. 20—26. УДК 656.212. — doi: 10.15802/tstt2014/35984.
Abstract: UK: Мета. Залізничний транспорт промислових підприємств є однією із основних ланок процесу пересування вантажо- та вагонопотоків для забезпечення сталої роботи металургійних підприємств. Дослідження процесу постачання сировини (агломерату) на металургійне підприємство у сучасних умовах функціонування економіки України є актуальною задачею сьогодення. Методика. Для дослідження параметрів розподілу випадкових величин (склад вертушок, які надходять на гірничо-збагачувальний комбінат у порожньому стані, змінні та добові обсяги завантаження вагонів і відправлення вертушок, інтервали прибуття та відправлення вертушок) використано методи математичної статистики. Для отримання показників функціонування станцій гірничо-збагачувального комбінату використано імітаційне моделювання роботи даних станцій. Результати. Встановлено, що порожні вертушки можуть надходити на станцію Ю за різними варіантами. Встановлено, що змінні та добові обсяги завантаження вагонів і відправлення вертушок, інтервали прибуття та відправлення вертушок є випадковими величинами. Виконано комплексне імітаційне моделювання роботи станцій гірничо-збагачувального комбінату, на підставі якого визначено завантаження елементів станції Ю, встановлено середню тривалість знаходження на комбінаті вертушки для перевезення агломерату, що вироблений агломераційним цехом № 1, і середній обіг вертушки для перевезення агломерату, що вироблений агломераційним цехом № 2, а також їх непродуктивні простої. Практична значимість. Урахування стохастичного характеру чинників підвищує адекватність імітаційного моделювання роботи станцій та покращує якість отриманих показників. Висновки. Визначено параметри розподілу випадкових величин обсягів завантаження вагонів і відправлення вертушок із агломератом, інтервалів їх прибуття та відправлення. Встановлено, що інтервали прибуття та відправлення вертушок розподілено за законом Ерланга. На підставі комплексного імітаційного моделювання процесу функціонування станцій гірничо-збагачувального комбінату встановлено наявність резерву колійного розвитку станції Ю, а також потужності вивізних і маневрових засобів комбінату для забезпечення обсягів роботи, які передбачаються на перспективу
RU: Цель. Железнодорожный транспорт промышленных предприятий является одним из основных звеньев процесса перемещения грузо- и вагонопотоков для обеспечения стабильной работы металлургических предприятий. Исследование процесса поставки сырья (агломерата) на металлургическое предприятие в современных условиях функционирования экономики Украины является актуальной задачей. Методика. Для исследования параметров распределения случайных величин (состав вертушек, которые поступают на горно-обогатительный комбинат в порожнем состоянии, сменные и суточные объемы погрузки вагонов и отправки вертушек, интервалы прибытия и отправления вертушек) использованы методы математической статистики. Для получения показателей функционирования станций горнообогатительного комбината использовано имитационное моделирование работы данных станций. Результаты. Установлено, что порожние вертушки могут поступать на станцию Ю по разным вариантам. Установлено, что сменные и суточные объемы погрузки вагонов и отправки вертушек, интервалы прибытия и отправления вертушек являются случайными величинами. Выполнено комплексное имитационное моделирование работы станций горно-обогатительного комбината, на основании которого определена загрузка элементов станции Ю, установлены средняя продолжительность нахождения на комбинате вертушки для перевозки агломерата, произведенного агломерационным цехом № 1, і средний оборот вертушки для перевозки агломерата, произведенного агломерационным цехом № 2, а также их непроизводительные простои. Практическая значимость. Учет стохастического характера факторов повышает адекватность имитационного моделирования работы станций и улучшает качество полученных показателей. Выводы. Определены параметры распределения случайных величин объемов погрузки вагонов и отправки вертушек с агломератом, интервалов их прибытия и отправления. Установлено, что интервалы прибытия и отправления вертушек распределены по закону Эрланга. На основании комплексного имитационного моделирования процесса функционирования станций горно- обогатительного комбината установлено наличие резерва путевого развития станции Ю, а также мощности вывозных и маневровых средств комбината для обеспечения объемов работы, предусмотренных на перспективу.
EN: Purpose. Railway transport of industrial enterprises is one of the main links in the process of moving freightflows and wagonflows to ensure the stable operation of the metallurgical enterprises. Research of process of delivery of raw materials (sinter) to metallurgical enterprise in modern conditions of functioning of economy of Ukraine is an urgent task. Methodology. To investigate the parameters of the distribution of the random variables (composition of trains that arrive at the mining and processing combine unladen, shift and daily volumes of loading wagons and send trains, intervals of arrival and departure of trains) used the methods of mathematical statistics. For indicators of the stations mining and processing combine use simulations of work these stations. Findings. Established that the empty train can come to the station U on different variants. It is found that shift and daily volumes of loading wagons and send trains, intervals of arrival and departure of trains are random variables. Achieved skill comprehensive simulation of work stations mining and processing combine, on the basis of which is defined loading station elements U, set the average length of stay at the combine train for transportation of agglomerate produced by agglomeration shop floor № 1, and the average turnover of the train for transportation of agglomerate produced by agglomeration shop floor № 2 and their unproductive downtime. Practical value. Accounting for the stochastic nature of the factors increases the value of simulation modeling of work stations and improves the quality of the performance. Conclusions. The parameters of the distribution of random variables volumes of loading wagons and send trains with agglomerate intervals of arrival and departure. It is established that the interval of arrival and departure of trains distributed according to Erlang. Based on the integrated simulation process functioning stations mining and processing combine established a reserve station track development U, as well as power shunting facilities combine to provide a volume of work envisaged for the future
Description: В. Журавель: ORCID 0000-0001-7338-4584
URI: http://tstt.diit.edu.ua/article/view/35984/pdf_4
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3392
ISSN: 2222-419Х (Print)
2313-8688 (Online)
Other Identifiers: doi: 10.15802/tstt2014/35984
Appears in Collections:Статті КТВ
Випуск 07 (ТСТП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pdf_4.pdf518,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.