Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3373
Title: Удосконалення режимів керування скочуванням відчепів на автоматизованих сортувальних гірках
Other Titles: Совершенствование режимов управления скатыванием отцепов на автоматизированных сортировочных горках
Improvement of Management Modes Rolling Trepov on Automated Humps
Authors: Кудряшов, Андрій Вадимович
Кудряшов, Андрей Вадимович
Kudryashov, Andrey V.
Keywords: режим гальмування
відчеп
сортувальна гірка
метод оптимізації
автоматизована система
режим торможения
отцеп
сортировочная горка
метод оптимизации
автоматизированная система
braking mode
cut
sorting hump
optimization method
the automated system
КСВ
Issue Date: 2013
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Кудряшов, А. В. Удосконалення режимів керування скочуванням відчепів на автоматизованих сортувальних гірках / А. В. Кудряшов // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2013. — Вип. 6. — С. 65—71. — DOI: 10.15802/tstt2013/24453.
Abstract: UK: Розглянуто можливість використання методу оптимізації режиму розформування составів для розрахунку швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій на автоматизованих сортувальних гірках з метою підвищення якості сортувального процесу. Запропонований метод враховує умови розділення як суміжних, так і несуміжних відчепів составу і використовує математичну модель скочування відчепів з гірки, що дозволяє реалізувати задані швидкості виходу з гальмівних позицій при регулюванні зони гальмування відчепу.
RU: Рассмотрена возможность использования метода оптимизации режима расформирования составов для расчета скоростей выхода отцепов из тормозных позиций на автоматизированных сортировочных горках с целью повышения качества сортировочного процесса. Предложенный метод учитывает условия разделения как смежных, так и несмежных отцепов состава и использует математическую модель скатывания отцепов с горки, позволяющую реализовать заданные скорости выхода из тормозных позиций при регулировании зоны торможения отцепа.
EN: The possibility of using the method of optimization of the breaking up of formulations for calculating the rates of release of cuts from the retarding position on the automated humps in order to improve the quality of the sorting process were considered. The offered method takes into account the separation conditions as adjacent and nonadjacent cuts of a train and uses a mathematical model of rolling the cuts down the hump, which allows to realize the desired rate of release of the retarding position when adjusting braking zone of a cut
Description: А. Кудряшов: ORCID 0000-0002-5965-337
URI: http://tstt.diit.edu.ua/article/view/24453/pdf_26
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3373
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/24453
ISSN: 2222-419Х (Print)
2313-8688 (Online)
Other Identifiers: DOIi: 10.15802/tstt2013/24453
Appears in Collections:Статті КТВ
Випуск 06 (ТСТП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryashov.pdf723,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.