Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3357
Title: Researching Operation of the Railway Stations with Using of Their Ergatic Simulation Models
Other Titles: Дослідження функціонування залізничних станцій на підставі використання їх ергатичних моделей
Исследование функционирования железнодорожных станций на основании использования их эргатических моделей
Authors: Bobrovskyi, Volodymyr I.
Kozachenko, Dmytro M.
Vernigora, Roman V.
Keywords: railway stations
simulation
ergatic model
finite-state automate
grapho-analitical method
залізничні станції
імітаційне моделювання
ергатична модель
графоаналітичний підхід
железнодорожные станции
имитационное моделирование
эргатическая модель
конечный автомат
графоаналитический подход
КУЕР
КСВ
НДЧ
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Bobrovskiy, V. I. Researching Operation of the Railway Stations with Using of Their Ergatic Simulation Models / V. I. Bobrovskiy, D. M. Kozachenko, R. V. Vernigora // Транспортні системи та технології перевезення : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2013. – Вип. 5. – P. 67–72. – DOI: 10.15802/tstt2013/19282.
Abstract: ENG: The general scheme of railway station’s model and technique of formalizing the technologic processes at stations are described. Designed model can be used for optimization of technical and technological parameters of railway stations, including with using the grapho-analitical method.
UKR: Наведено загальну структуру функціональної моделі залізничної станції та методика формалізації технологічних процесів станцій. Розроблена модель може бути використана для оптимізації технічних та технологічних параметрів залізничних станцій, в т. ч. з використанням графоаналітичного підходу.
RUS: Приведена общая структура функциональной модели железнодорожной станции и методика формализации технологических процессов станций. Разработанная модель может быть использована для оптимизации технических и технологических параметров железнодорожных станций, в т. ч. с использованием графоаналитического подхода.
Description: V. Bobrovskiy: ORCID 0000-0001-8622-2920; D. Kozachenko: ORCID 0000-0003-2611-1350; R. Vernigora: ORCID 0000-0001-7618-4617
URI: http://tstt.diit.edu.ua/article/view/19282/16891
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3357
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/19282
ISSN: 2222-419Х (Print)
2313-8688 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/tstt2013/19282
Appears in Collections:Випуск 05 (ТСТП)
Статті НДЧ
Статті КТВ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16891.pdf494,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.