Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/335
Title: | Аналіз впливу оперативного формування двогрупних поїздів на окремі показники експлуатаційної роботи |
Other Titles: | Анализ влияния оперативного формирования двогрупных поездов на отдельные показатели эксплуатационной работы Analysis of the Impact of the Operational Formation Two Group Trains on the Individual Performance of the Work |
Authors: | Божко, Микола Павлович Мазуренко, Олександр Олександрович |
Keywords: | залізниця поїзд вагонопоток планування железная дорога поезд планирование railway train wagon flows planning КСВ |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ |
Citation: | Божко, М. П. Аналіз впливу оперативного формування двогрупних поїздів на окремі показники експлуатаційної роботи / М. П. Божко, О. О. Мазуренко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2010. – Вип. 32. – С. 230–236. – DOI: 10.15802/stp2010/13437. |
Abstract: | UK: Виконано дослідження оперативного керування організацією вагонопотоків у поїзди на залізничному напрямку. Обґрунтовано доцільність впровадження раціонального поєднання формування одногрупннх та двогрупннх поїздів з метою прискорення доставки вантажів. Умовою для прийняття рішення щодо визначення категорії окремого поїзда запропоновано величину періоду планування. Визначено економічний ефект від впровадження оперативного керування. RU: Выполнено исследование оперативного управлення организацией вагонопотоков в поезда на железнодорожном направлении. Обоснована целесообразность внедрения рационального сочетания формирования одногруппных и двугруппных поездов с целью ускорения доставки грузов. Условием для принятия решения по определению категории отдельного поезда предложена величина периода планирования. Определен экономический эффект от внедрения оперативного управлення. EN: The research of operative management by the organization of wagon flows in trains on a railway direction is executed. It is proved the expediency of introduction of a rational combination of formation of single-unit trains and two-unit trains with the purpose of acceleration of delivery of cargoes. The duration of planning period is offered as a condition for decision-making on determination of category of a separate train. The economic effect of introduction of operative management is obtained. |
Description: | О. Мазуренко: ORCID 0000-0001-5591-1790 |
URI: | http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/335 http://stp.diit.edu.ua/article/view/13437/11271 http://stp.diit.edu.ua/article/view/13437 |
ISSN: | 2307–3489 (Print) 2307–6666 (Online) |
Other Identifiers: | DOI: 10.15802/stp2010/13437 |
Appears in Collections: | Статті КТВ Випуск 32 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.