Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3340
Title: Устройство сопрягающих кривых при размещении парковых замедлителей на прямых участках сортировочных путей
Other Titles: Влаштування сполучних кривих при розміщенні паркових уповільнювачів на прямих ділянках сортувальних колій
Product Placement for Copling Curves Park Retarders on the Straights Marshalling Lines
Authors: Бобровский, Владимир Ильич
Бобровський, Володимир Ілліч
Bobrovskiy, Vladimir I.
Bobrovskyi, Volodymyr I.
Колесник, Антон Игоревич
Колесник, Антон Ігорович
Kolesnyk, Anton I.
Kolesnik, Anton I.
Keywords: сортировочная горка
план горочной горловины
сопрягающие кривые
длина горловины
парковая тормозная позиция
оптимизация конструкции горловины
сортувальна гірка
план гіркової горловини
сполучні криві
довжина горловини
паркова гальмова позиція
оптимізація конструкції горловини
sorting hump
neck
coupling curves
length neck
yard retarder position
neck optimization
КСВ
Issue Date: 2013
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Бобровский, В. И. Устройство сопрягающих кривых при размещении парковых замедлителей на прямых участках сортировочных путей / В. И. Бобровский, А. И. Колесник // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2013. — Вип. 5. — С. 17—22. УДК 656.212.5. — doi: 10.15802/tstt2013/19271
Abstract: RU: В данной статье разработан метод определения оптимальных параметров сопрягающих кривых горочной горловины при размещении парковой тормозной позиции на прямом участке пути за основной сопрягающей кривой. Критерием оптимальности является расстояние от пучкового стрелочного перевода до парковой тормозной позиции, которое необходимо минимизировать. Использование предложенного метода при проектировании и реконструкции горок позволит сократить длину горочной горловины и, тем самым, увеличить полезную длину сортировочных путей и повысить эффективность функционирования сортировочных устройств.
UK: В даній статті розроблено метод визначення оптимальних параметрів сполучних кривих гіркової горловини при розташуванні паркової гальмової позиції на прямій ділянці колії за основною сполучною кривою. Критерієм оптимальності являється відстань від пучкового стрілочного переводу до паркової гальмової позиції, яку необхідно мінімізувати. Використання запропонованого методу під час проектування та реконструкції гірок дозволить скоротити довжину гіркової горловини і, тим самим, збільшити корисну довжину сортувальних колій та підвищити ефективність функціонування сортувальних пристроїв.
EN: The method of the determination of the optimal parameters of coupling curves in case allocation of the yard retarder position in the straight track section behind the main coupling curve is given in this article. The criterion of optimality is the minimum of the distance between the wisp switch and yard retarder position. Using this method during design and reconstruction of the sorting humps allows to reduce the length of the neck and thus to increase the length of sorting tracks and to improve the operating benefits of sorting equipments.
URI: http://tstt.diit.edu.ua/article/view/19271/16880
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3340
ISSN: 2222-419Х (Print)
2313-8688 (Online)
Other Identifiers: doi: 10.15802/tstt2013/19271
Appears in Collections:Випуск 05 (ТСТП)
Статті КТВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobrovskyi.pdf289,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.