Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3250
Title: Управління транспортним потоком для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць
Other Titles: Управление транспортным потоком для уменьшения эксплуатационных расходов электрифицированных железных дорог
Traffic Management to Reduce Operating Costs of Electrified Railways
Authors: Кузнецов, Валерій Геннадійович
Кузнецов, Валерий Геннадиевич
Kuznetsov, Valeriy G.
Kuzniecov, Walery G.
Kuznetsov, Valerii H.
Босий, Дмитро Олексійович
Босый, Дмитрий Алексеевич
Bosyi, Dmitry A.
Bosiy, Dmytro O.
Калашников, Костянтин Олексійович
Калашников, Константин Алексеевич
Kalashnikov, Konstantin A.
Keywords: електроенергія
втрати
контактна мережа
графік руху
міжпоїзний інтервал
оптимізація
моделювання
электроэнергия
потери
контактная сеть
график движения
межпоездной интервал
оптимизация
моделирование
electric power
losses
contact line
train schedule
interval
optimization
simulating
КЕПЗ
Issue Date: 2013
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: UK: Режим роботи систем тягового електропостачання обумовлюється характером зміни навантажень від електрорухомого складу. В процесі руху поїздів змінюється їх взаємне розташування, струм і швидкість кожного окремого поїзду, оскільки поїзд в кожен момент часу знаходиться на різному елементі поздовжнього профілю, який створює свій вплив на основний опір руху. Все це викликає зміну навантажень тягових підстанцій і впливає на величину втрат електроенергії в контактній мережі. Метою роботи є дослідження впливу параметрів графіку руху поїздів, який визначає навантаження системи тягового електропостачання, на втрати електроенергії в контактній мережі. В статті розглядається питання можливості зниження витрат електроенергії на тягу поїздів та зниження втрат електроенергії в контактній мережі електрифікованих залізниць шляхом управління графіком руху поїздів. Вказано що існуючі розміри руху мають резерв для постановки та вирішення задачі оптимізації параметрів графіку руху. Виконано розрахунки на прикладі реальної ділянки, які показують можливу величину економії електричної енергії. Досліджено вплив вирівнювання інтенсивності руху поїздів, впорядкування послідовності відправлення поїздів, регулювання інтервалу попутного слідування та часового зсуву пакету поїздів на втрати електричної енергії в контактній мережі.
RU: Режим работы систем тягового электроснабжения обусловлен характером изменения нагрузок от электроподвижного состава. В процессе движения поездов изменяется из взаимное расположение, токи и скорости каждого отдельного поезда, поскольку поезд в каждый момент времени находится на разном элементе продольного профиля, который создает свое влияние на основное сопротивление движению. Целью данной работы является исследование влияния параметров графика движения поездов, который определяет основную нагрузку системы тягового электроснабжения, на потери электроэнергии в контактной сети. В статье рассматривается вопрос возможности снижения расхода электроэнергии на тягу поездов и снижения потерь электроэнергии в контактной сети электрифицированных железных дорог путем управления графиком движения поездов. Отмечается, что существующие размеры движения имеют резерв для постановки и решения задачи оптимизации параметров графиков движения. Выполнены расчеты на примере реального участка, которые показывают возможную величину экономии электрической энергии. Исследовано влияние выравнивания интенсивности движения поездов, упорядочивания последовательности отправления поездов, регулирования интервала попутного следования и временного сдвига пакета поездов на потери электроэнергии в контактной сети.
EN: Mode of operation systems due to the nature of the traction power supply load changes from electric rolling. During the movement of the trains varies the positional relationship currents and speed of each train as the train at each time is at a different longitudinal profile element, which produces its effect on the motion of the main resistance. The aim of this work is to study the influence of parameters of train schedule, which defines the main load of the traction power supply, on loss of electricity in the contact network. The article describes a possibility of power consumption and power losses decreasing in contact lines of electrified railways by controlling of time train schedule. Existing railway traffic has a reserve for further time train schedule optimization. The results that were obtained by real railway sector calculation shows electric power economy potential. The influence of traffic intensity aligning, interval regulating and time shifting in train schedule on power losses in contact lines are researched.
Description: Кузнецов В. Г. Управління транспортним потоком для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць / В. Г. Кузнецов, Д. О. Босий, К. О. Калашников // Електрифікація транспорту. — 2013. — № 6. — С. 71—79.
URI: http://etr.diit.edu.ua/article/view/24352/21877
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3250
ISSN: 2307-4221 (print)
2312-6574 (online)
Appears in Collections:Статті КІСЕ
№ 06 (ЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24352-41248-1-PB.pdf1,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.