Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3223
Title: Особенности семантики, композиции и функции финала «Огней» А. П. Чехова
Other Titles: Особливості семантики, композиції та функції фіналу «Вогнів» А. П. Чехова
Features of Semantics, Composition and Functions of the Final "Lights" by Anton Chekhov
Authors: Филат, Татьяна Витальевна
Філат, Тетяна Віталіївна
Filat, Tatiana V.
Keywords: семантика
композиция
финал
художественный текст
границы произведения
текстовой сегмент
темпоральность
лексико-синтаксическая организация
субъект восприятия
семантика
композиція
фінал
художній текст
межі твору
текстовий сегмент
темпоральність
лексико-синтаксична організація
суб'єкт сприйняття
semantics
composition
ending
text on art
bounds of writing
segment of text
temporality
lexical-syntactical organization
subject of perception
КФП
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Citation: Филат, Т. В. Особенности семантики, композиции и функции финала "Огней" А. П. Чехова / Т. В. Филат // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Сер. : Філологічні науки . – 2014. – № 1. – С. 134–147. УДК 82.09:801.73
Abstract: RU: В статье рассматриваются особенности финала "Огней" А. П. Чехова, несущего особо значимую концептуальную нагрузку. Экспериментальное произведение "Огни" может быть отнесено к "открытому" произведению, модель которого предложена итальянским филологом У. Эко. Нарративный путь передачи концепции жизни, бытия у А. П. Чехова весьма сложен, что ощутимо в многоступенчатом финальном сегменте текста. Признание непонятности мира дополняется многозначным образом восходящего солнца как носителя возможного "просветления", скрытой мудрости природы, благого миропорядка.
UK: Розглядаються особливості фіналу "Вогнів" А. П. Чехова, який несе особливо значуще концептуальне навантаження. Експериментальний твір "Вогні" може бути віднесено до "відкритого" твору, модель якого запропонована італійським філологом У. Еко. Наративний шлях передачі концепції життя, буття у А. П. Чехова досить складний, що відбивається в багатоступеневому фінальному сегменті тексту. Визнання незрозумілості світу доповнюється багатозначним образом сонця, яке сходить, як носія можливого "просвітлення", прихованої мудрості природи, благого світопорядку.
EN: Peculiarities of the ending of “Ogni” by A. P. Chekhov, bearing crucial conceptual load are considered. Experimental piece of work “Ogni” may be related to an “open” writing, model of which has been offered by the Italian philologist Umberto Eco. Narrative way of rendering concept of life, existence in A. P. Chekhov is highly complex, this is appreciable in the multi stage final segment of the text. Recognition of obscurity of the world is accompanied with multi-valued visualization of rising sun as a carrier of a possible “brightening up”, hidden wisdom of the nature, virtuous world order.
Description: Т. Филат: ORCID 0000-0002-9360-895X
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3223
https://phil.duan.edu.ua/images/PDF/2014/1/19.pdf
ISSN: 2222-551Х
Appears in Collections:Статті КФП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
filat2.pdf304,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.