Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3216
Title: Лингвокультурологический компонент при обучении иностранным языкам
Other Titles: Лінгвокультурологічний компонент при навчанні іноземним мовам
Lingvocultural Component in Teaching Foreign Languages
Authors: Мозовая, Ирина Николаевна
Мозова, Ірина Миколаївна
Mozova, Iryna Mykolaivna
Keywords: стереотип
лакуна
речевой акт
культура
ментальность
стереотип
лакуна
мовленнєвий акт
культура
ментальність
stereotype
lacuna
speech act
culture
mentality
КФП
Issue Date: 2014
Publisher: ДЗ «Дніпропетровська медична академія»
Citation: Мозовая, И. Н. Лингвокульторологический компонент при обучении иностранным языкам : [препринт] // Актуальні проблеми навчання іноземних студентів : матерiали XVI мiжвуз. наук.- практ. конф. / Днепропетр. гос. мед. акад. – 2014. – C.64–68.
Abstract: RU: В статье рассматриваются проблемы учета лингвокульторологического компонента при обучении иностранным языкам. Подчеркивается, что его использование способствует усвоению соответствующих моделей поведения, что, в свою очередь, облегчает обмен информацией и повышает речевую компетенцию.
UK: В статті розглядаються проблеми урахування лінгвокульторологічного компонента у викладанні іноземних мов. Наголошується, що його використання сприяє засвоєнню відповідних моделей поведінки, що, в свою чергу, полегшує обмін інформацією та підвищує мовленнєву компетенцію.
EN: The article deals with the problems of using lingvocultural component in teaching foreign languages. It is stressed that it fosters acquisition of corresponding behavioural patterns, hence, facilitating information exchange and enhancing speech competence.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3216
Appears in Collections:Статті КФП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mozova.pdfпрепринт124,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.