Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
Title: Исследование функционирования различных структурных вариантов гибких потоков для ремонта вагонов при помощи имитационного моделирования
Other Titles: Дослідження функціонування різних структурних варіантів гнучких потоків для ремонту вагонів за допомогою імітаційного моделювання
Operation Study of Different Structural Options of Flexible Flows for Car Repair Using Simulation Modeling
Authors: Мямлин, Владислав Витальевич
Мямлін, Владислав Віталійович
Myamlin, Vladislav V.
Keywords: ремонт вагонов
гибкий поток
имитационное моделирование
анализ вагоноремонтных структур
проектирование вагоноремонтных предприятий
ремонт вагонів
гнучкий потік
імітаційне моделювання
аналіз вагоноремонтних структур
проектування вагоноремонтних підприємств
car repair
flexible flow
simulation modeling
analysis of car repair structures
design of car repair enterprises
КВВГ
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна
Citation: Мямлин, В. В. Исследование функционирования различных структурных вариантов гибких потоков для ремонта вагонов при помощи имитационного моделирование / В. В. Мямлин // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – 2014. – № 3 (51). – С. 124 –135. – doi: 10.15802/stp2014/25920.
Abstract: RU: Цель. В работе необходимо усовершенствовать методы организации ремонта вагонов за счет поиска рациональных структур гибких потоков для ремонта вагонов. Методика. Использовалось имитационное моделирование для анализа функционирования вагоноремонтных потоков. Исходными данными для генерирования случайных величин продолжительности ремонта вагонов выступали статистические данные, собранные на действующих вагоноремонтных предприятиях. Результаты. Полученные результаты свидетельствуют о том, что при одном и том же количестве модулей более эффективным является гибкий ремонтный поток. Гибкий поток позволяет увеличить пропускную способность, повысить съем вагонов с одного модуля и сократить продолжительность простоя вагонов в ремонте. Научная новизна. Были выявлены закономерности, позволяющие установить связи между различными структурными вариантами гибкого потока и их эксплуатационными показателями. Получены конкретные данные, позволяющие по-новому взглянуть на организацию вагоноремонтного производства. Практическая значимость. Данные результаты могут быть использованы при проектировании новых перспективных предприятий для ремонта вагонов, а также при реконструкции или расширении существующих предприятий с целью перевода их на гибкий поток. Рекомендуется при проектировании и строительстве новых вагоноремонтных предприятий обязательно учитывать полученные результаты и стараться внедрить их в производство.
UK: Мета. У роботі необхідно удосконалити методи організації ремонту вагонів за рахунок пошуку раціональних структур гнучких потоків для ремонту вагонів. Методика. Використовувалось імітаційне моделювання для аналізу функціонування вагоноремонтних потоків. Вихідними даними для генерування випадкових величин тривалості ремонту вагонів виступали статистичні дані, зібрані на діючих вагоноремонтних підприємствах. Результати. Отримані результати свідчать про те, що при одній і тій же кількості модулів більш ефективним є гнучкий ремонтний потік. Гнучкий потік дозволяє збільшити пропускну здатність, підвищити знімання вагонів з одного модуля та скоротити тривалість простою вагонів у ремонті. Наукова новизна. Були виявлені закономірності, що дозволяють встановити зв’язки між різними структурними варіантами гнучкого потоку та їх експлуатаційними показниками. Отримано конкретні дані, що дозволяють по-новому поглянути на організацію вагоноремонтного виробництва. Практична значимість. Отримані результати можуть бути використані при проектуванні нових перспективних підприємств для ремонту вагонів, а також при реконструкції або розширенні існуючих підприємств із метою переведення їх на гнучкий потік. Рекомендується при проектуванні та будівництві нових вагоноремонтних підприємств обов’язково враховувати отримані результати й намагатися впровадити їх у виробництво.
EN: Purpose. The article is aimed to improve the methods of car repair organization using the search of rational structures of flexible flows. Methodology. For operation analyses of the car repair flows the simulation modeling was used. The initial data for random value generation of cars repair duration are the statistical data. They were collected at the existing car repair enterprises. Findings. Obtained results show that at the same amount of modules the flexible repair flow is more efficient. Flexible flow increases the working capacity, improves the removal of cars from one module and reduces car detention time in repair. Originality. There were identified the mechanisms, which allow establishing links between the different structural variants of flexible flow and their operational performance. Concrete data that give a fresh look to the organization of car repair production were obtained. Practical value. These results can be used in designing the new perspective enterprises for car repair and also under reconstruction or expansion of existing enterprises in order to transfer them to the flexible flow. It is recommended to incorporate the obtained results and try to put them into production during designing and construction of new car enterprises.
Description: В. Мямлин: ORCID 0000-0002-8008-9097
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
http://stp.diit.edu.ua/article/view/25920/23381
http://stp.diit.edu.ua/article/view/25920
ISSN: 2307–3489 (Print)
2307 –6666 (Online)
Other Identifiers: doi: 10.15802/stp2014/25920
Appears in Collections:Статті КВВГ
№ 3 (51)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf464,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.