Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3118
Title: Поиск инновационных подходов в развитии иноязычной коммуникативной компетенции студентов-иностранцев
Other Titles: Пошук інноваційних підходів у розвитку іншомовної комунікативної компетенції студентів-іноземців
Search for Innovative Approach in the Development of Communicative Competence Foreign Students Foreign
Authors: Стребуль, Людмила Олексіївна
Стребуль, Людмила Алексеевна
Strebul, Liudmyla O.
Keywords: мировосприятие
миропонимание
культура
мотивация обучения
межкультурная компетенция
світосприйняття
світорозуміння
мотивація навчання
міжкультурна компетенція
outlook
culture
motivation
learning
intercultural competence
КГД
Issue Date: 2014
Publisher: Адверта, Дніпропетровськ
Citation: Стребуль, Л. А. Поиск инновационных подходов в развитии иноязычной коммуникативной компетенции студентов-иностранцев: [препринт] / Л. А. Стребуль // Навчаємо іноземців: досвід, проблеми, перспективи : монографія. – Дніпропетровськ: Адверта, 2014. – С.74–81. УДК 811.161.2.373.
Abstract: RU: В статье исследуется социолингвистическая часть межкультурных взаимодействий между иностранцами, выступает как совокупность лингвистических знаний и явлений определенной культуры.
UK: У статті досліджується соціолінгвістична частина міжкультурних взаємодій між іноземцями, що виступає як сукупність лінгвістичних знань та явищ певної культури.
EN: The article examines the sociolinguistic part of intercultural interactions between foreigners serving as a set of linguistic knowledge and the effects of the culture.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3118
https://docplayer.ru/78747301-Udk-strebul-lyudmila-alekseevna-strebul-liudmyla-o-strebul-lyudmila-oleksiyivna-navchaiemo-inozemciv-dosvid-problemi-perspektivi.html
Appears in Collections:Статті КГД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strebul.pdfпрепринт166,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.