Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3117
Title: Значення писемного мовлення при вивченні іноземної мови
Other Titles: Значение письменной речи при изучении иностранного языка
Significance of the Study Writing Foreign Languages
Authors: Чабан, Ольга Миколаївна
Чабан, Ольга Николаевна
Chaban, Olga M.
Keywords: писемне мовлення
іноземна мова
значення
навчання орфографія
письменная речь
иностранный язык
значение
обучения орфография
writing
foreign language
meaning
teaching spelling
Issue Date: 2014
Abstract: UK: У статті аналізується значення писемного мовлення при вивченні іноземної мови. Розглядаються етапи навчання письма, а також труднощі, що виникають в процесі оволодіння ним і шляхи їх подолання. У роботі акцентується увага на вивченні іноземцями російської мови як іноземної для них.
RU: В статье анализируется значение письменной речи при изучении иностранного языка. Рассматриваются этапы обучения письму, а также трудности, возникающие в процессе овладения им и пути их преодоления. В работе акцентируется внимание на изучении иностранцами русского языка как иностранного для них.
EN: This article analyzes the importance of writing in learning a foreign language. We consider the stages of learning to write, as well as difficulties in the process of mastering it and how to overcome them. The paper focuses on the study of foreigners Russian as a foreign language to them.
Description: Чабан, О. M. Значення писемного мовлення при вивченні іноземної мови [препринт] / О. M. Чабан // Придніпровські соціально-гуманітарні читання (Кіровоград, 16-17 травня 2014 р.) : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. / Придніпровський наук. центр НАН України і МОН України, Кіровоградський держ. пед. ун-т. – Кіровоград. — 2014.— С. 75—80. УДК: 811`243
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3117
Appears in Collections:Статті КГД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaban2.pdf179,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.