Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3084
Title: Дослідження процесів пуску та роботи в неномінальних режимах електродвигунів компресорів електропоїздів постійного струму
Other Titles: Исследование процессов пуска и работы в неноминальных режимах электродвигателей компрессоров электропоездов постоянного тока
Study of Starting and of Operation in Regimes Which Differ From the Nominals, of Electric Motors of Compressors Electric Trains DC
Authors: Краснов, Роман Володимирович
Краснов, Роман Владимирович
Krasnov, Roman V.
Keywords: електродвигун
електропоїзд
компресор
етапи пуску
теплові реле
перенавантаження
коротке замикання
электродвигатель
электропоезд
компрессор
этапы пуска
тепловые реле
перегрузка
короткое замыкание
electric motor
electric train
compressor
start-up phases
thermal relay
overload
short-circuiting
КТЕМ
Issue Date: 2014
Publisher: Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Citation: Краснов, Р. В. Дослідження процесів пуску та роботи в неномінальних режимах електродвигунів компресорів електропоїздів постійного струму: [препринт] / Р. В. Краснов // Комунальне господарство міст : науково-технічний збірник. – Харків, 2014. – Вип. 114. – С. 76–81.
Краснов, Р. В. Дослідження процесів пуску та роботи в неномінальних режимах електродвигунів компресорів електропоїздів постійного струму // Комунальне господарство міст : наук.-тех. зб. – Харків, 2014. – Вип. 114. – С. 76–81. Повний текст.
Abstract: UK: В статті розглянуто можливі режими роботи електродвигуна компресора електропоїзда постійного струму, при яких відбувається нагрівання ізоляції обмоток якоря зверх встановлених значень. При цьому теплове реле ТРВ-8,5 не виконує свої функції і, як наслідок, за один рік експлуатації з ладу виходить до 50 % двигунів, що встановлені на рухомому складі.
RU: В статье рассмотрены возможные режимы работы электродвигателя компрессора электропоезда постоянного тока, при которых происходит нагревание изоляции обмоток якоря сверх установленных значений. При этом тепловое реле ТРВ-8,5 не выполняет свои функции и, как следствие, за один год эксплуатации из строя выходит до 50 % двигателей, установленных на подвижном составе.
EN: The article considers the possible modes of operation of the electric compressor of electric trains DC when there is a heating winding insulation anchors in excess of established values. In this case, the thermal relay TRV-8,5 does not perform its functions and, consequently, for one year of operation goes down to 50 % of the engines installed on rolling stock. To improve the reliability of electric rolling stock must be replaced compressor motor protection system for the better, which does not have the above disadvantages and need to replace the insulation class B to a higher class.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3084
https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4476/4445
Appears in Collections:Статті КТЕМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasnov_3.pdfпрепринт1,24 MBAdobe PDFView/Open
Krasmov.pdfповний текст1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.