Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3066
Title: Повышение энергетической эффективности испытаний на нагрев тяговых двигателей электроподвижного состава магистрального и промышленного транспорта
Other Titles: Підвищення енергетичної ефективності випробувань на нагрів тягових двигунів електрорухомого складу магістрального і промислового транспорту
Improving Energy Efficiency of the Heating Test the Traction Motors of Electric Rolling Trunk and Industrial Transport
Authors: Афанасов, Андрей Михайлович
Афанасов, Андрій Михайлович
Afanasov, Andriy M.
Keywords: електрорухомий склад
тяговий двигун
взаємне навантаження
випробування на нагрів
енергетична ефективність
струм навантаження
раціональність
теплові характеристики
электроподвижной состав
тяговый двигатель
взаимное нагружение
испытание на нагрев
энергетическая эффективность
ток нагрузки
рациональность
тепловые характеристики
structure of electric
traction motor
mutual loading test
the heating
energy efficiency
load current
rationality
thermal performance
КЕРС
Issue Date: 2013
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: RU: Рассмотрены вопросы выбора рационального режима взаимного нагружения тяговых электрических двигателей электроподвижного состава магистрального и промышленного транспорта при их испытании на нагрев. Показано, что энергетические затраты на проведение испытаний тяговых двигателей на нагрев могут быть снижены как за счёт повышения энергетической эффективности системы взаимной нагрузки, так и путём оптимизации режима нагружения тяговых электромашин. Предложено проведение испытаний на нагрев тяговых двигателей электроподвижного состава магистрального и промышленного транспорта при пусковом и пятнадцатиминутном токе нагрузки соответственно. Показано, что проведение испытаний тяговых электрических двигателей на нагрев при токах нагрузки, равных пусковому или пятнадцатиминутному значениям, позволит снизить расходы электроэнергии на испытания на 20-30% и сократить длительность испытаний в три-четыре раза при минимуме приведенной мощности источников питания системы взаимного нагружения.
UK: Розглянуто питання вибору раціонального режиму взаємного навантаження тягових електричних двигунів електрорухомого складу магістрального і промислового транспорту при їх випробуванні на нагрів. Показано, що енергетичні витрати на проведення випробувань тягових двигунів на нагрів можуть бути понижені як за рахунок підвищення енергетичної ефективності системи взаємного навантаження, так і шляхом оптимізації режиму навантажування тягових електромашин. Запропоноване проведення випробувань на нагрів тягових двигунів електрорухомого складу магістрального і промислового транспорту при пусковому і п'ятнадцятихвилинному струмі навантаження відповідно. Показано, що проведення випробувань тягових електричних двигунів на нагрів при струмах навантаження, рівних пусковому або п'ятнадцятихвилинному значенням, дозволить понизити витрати електроенергії на випробування на 20-30% і скоротити тривалість випробувань в три-чотири рази при мінімумі приведеної потужності джерел живлення системи взаємного навантажування.
EN: The problems of choice of a rational regime of mutual loading traction electric motors electric rolling trunk and industrial vehicles when testing for heat. It is shown that the energy costs of the tests of traction motors for heating can be reduced both by increasing the energy efficiency of the system of mutual load and by optimizing the loading regime of electric traction. Proposed testing for heat traction motors of electric rolling trunk and industrial vehicles and fifteen minutes at the starting load current, respectively. It is shown that the testing of electric traction motors for heating at load currents equal to the start-up or fifteen-minute values will reduce the cost of electricity to the test by 20-30% and reduce the duration of the test is three to four times with a minimum relative power of power supplies system for the mutual loading.
Description: Афанасов, A. M. Повышение энергетической эффективности испытаний на нагрев тяговых двигателей электроподвижного состава магистрального и промышленного транспорта / А. М. Афанасов // Електрифікація транспорту. — 2013. — № 5. — С. 13—18.
URI: http://etr.diit.edu.ua/article/view/24301/21847
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3066
ISSN: 2307-4221 (print)
2312-6574 (online)
Appears in Collections:Статті КЕРС
№ 05 (ЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24301-41176-1-PB.pdf639,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.