Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3063
Title: Вплив «вікон» на пропускну спроможність залізничного напрямку
Other Titles: Влияние «окон» на пропускную способность железнодорожного направления
Influence of Maintenance Windows on the Working Capacity of Railway Route
Authors: Музикін, Михайло Ігорович
Музыкин, Михаил Игоревич
Muzykin, Mykhailo I.
Muzykin, Mykhayl I.
Нестеренко, Галина Іванівна
Нестеренко, Галина Ивановна
Nesterenko, Galina I.
Keywords: пропускна спроможність
«вікно»
простій поїздів
технічні станції
система тягового забезпечення лінії
пропускная способность
«окно»
простой поездов
технические станции
система тягового обеспечения линии
working capacity
maintenance window
idle time of trains
technical stations
traction support system of line
КУЕР
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна
Citation: Музикін, М. І. Вплив "вікон" на пропускну спроможність залізничного напрямку / М. І. Музикін, Г. І. Нестеренко // Наука та прогрес транспорту. – 2014. – № 3 (51). – С. 24–33. – Бібліогр. в кінці ст. – doi: 10.15802/stp2014/25797.
Abstract: UK: Мета. У дослідженні необхідно здійснити аналіз процесу стабілізації руху поїздів після перерви та втрат у пропускній спроможності. Методика. Розглянуто процес руху поїздів за напрямком (двоколійній лінії із сортувальною станцією) в екстремальних умовах, коли надаються «вікна» для капітального ремонту колії. Під час дослідження цього процесу проведено розрахунки часу відновлення нормального руху після «вікна». У даному процесі відсутні організаційні втручання, спрямовані на зміну тих чи інших показників. Він викладений у дослідженні в чистому вигляді, щоб показати, як система сама приходить до рівноваги. Результати. У результаті дослідження виявлено, що головні втрати пропускної спроможності при наданні «вікон» на графіку утворюються не внаслідок перерви руху, а в результаті збурень, викликаних ним. Фактичний простій у наведеному дослідженні склав близько 300 поїздо-годин. Безпосередньо через «вікно» він дорівнює 129 поїздо-годин. Втрати склали більш як половину загального простою поїздів, викликаного самим «вікном». Наукова новизна. Авторами доведено існування можливості скорочення втрат пропускної спроможності залізничного напрямку в результаті цілеспрямованого впливу на цей процес. Практична значимість. Реалізація даних дій надасть практичну можливість скорочення втрати пропускної спроможності.
RU: Цель. В исследовании необходимо осуществить анализ процесса стабилизации движения поездов после перерыва и потерь пропускной способности. Методика. Рассмотрен процесс движения поездов по направлению (двухпутной линии с сортировочной станцией) в экстремальных условиях, когда предоставляются «окна» для капитального ремонта пути. В ходе исследования этого процесса проведены расчеты времени восстановления нормального движения после «окна». В данном процессе отсутствуют организационные вмешательства, направленные на изменение тех или иных показателей. Он изложен в исследовании в чистом виде, чтобы показать, как система сама приходит к равновесию. Результаты. В результате исследования установлено, что главные потери пропускной способности при предоставлении «окон» на графике образуются не вследствие перерыва движения, а в результате возмущений, вызванных им. Фактический простой в приведенном исследовании составил около 300 поездо-часов. Непосредственно из-за «окна» он равен 129 поездо-часов. Потери составили более половины общего простоя поездов, вызванного самим «окном». Научная новизна. Авторами доказано существование возможности сокращения потерь пропускной способности железнодорожного направления в результате целенаправленного воздействия на этот процесс. Практическая значимость. Реализация данных действий предоставит практическую возможность сокращения потери пропускной способности.
EN: Purpose. The article aims to analyze the stabilization process of train movement after interruption and loss of the working capacity. Methodology. To examine the process of train movement on the route (double-track line with sorting station) in extreme conditions during the maintenance windows for capital repair of the track. During the investigation of this process time calculations of a normal motion restoration after the maintenance windows were carried out. In this process there are no organizational interventions aimed to change various coefficients. It is presented in the research in its pure form, in order to show how the system comes to equilibrium. Findings. It was found out that the major losses of working capacity during the maintenance windows occur as a result of perturbations caused by interruptions, not the interruptions in themselves. The actual idle time in the study is about 300 train-hours. Directly because of the maintenance window it is 129 train-hours. Losses were equal to more than half of total idle time of trains caused by the maintenance windows. Originality. The authors proved the possible reduction of working capacity losses on railway direction as a result of a deliberate action on this process. Practical value. Implementation of these actions will reduce the losses of the working capacity.
Description: М. Музикін: ORCID 0000-0003-2938-7061; Г. Нестеренко: ORCID 0000-0003-1629-0201
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3063
http://stp.diit.edu.ua/article/view/25797/23284
http://stp.diit.edu.ua/article/view/25797
Other Identifiers: doi: 10.15802/stp2014/25797
Appears in Collections:Статті КУЕР
№ 3 (51)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzykin.pdf3,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.