Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2895
Title: Обґрунтування оптимальної моделі управління залізничним транспортом
Other Titles: Обоснование оптимальной модели управления железнодорожным транспортом
Authors: Бараш, Юрій Савелійович
Бараш, Юрий Савельевич
Barash, Yuriy S.
Keywords: п’ять організаційних моделей
структурна реформа залізничного транспорту
в різних країнах Європи
пять организационных моделей
структурная реформа железнодорожного транспорта
в разных странах Европы
five organizational models
structural reform of railway transport
in different countries of Europe
КЕМ
Issue Date: 2005
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: UK: Запропоновано п’ять організаційних моделей, за якими можна виконувати структурну реформу залізничного транспорту в різних країнах Європи.
RU: Предложено пять организационных моделей, по которым можно выполнять структурную реформу железнодорожного транспорта в разных странах Европы.
EN: Five organizational models have been proposed that could be used to for implementation of structural reform of railway transport in different countries of Europe.
Description: Бараш, Ю. С. Обгрунтування оптимальної моделі управління залізничним транспортом / Ю. С. Бараш // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 9. — С. 208—213.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2895
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20015/17694
Appears in Collections:Випуск 09
Статті КЕМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdf329,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.