Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2891
Title: Аналіз структурних змін в металі залізничних коліс при їх експлуатації
Other Titles: Анализ структурных изменений в металле железнодорожных колес при их эксплуатации
Authors: Вакуленко, Ігор Олексійович
Вакуленко, Игорь Алексеевич
Vakulenko, Ihor O.
Грищенко, Микола Анатолійович
Грищенко, Николай Анатольевич
Gryshchenko, Mykola A.
Keywords: залізна дорога
деформація
циклічний
железная дорога
деформация
циклический
railroad
deformation
cyclic
КТМ
Issue Date: 2008
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Вакуленко, І. О. Аналіз структурних змін в металі залізничних коліс при їх експлуатації / І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 22. – С. 168–171. УДК 669.4.027.4:669.14.018.294
Abstract: UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.
RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной упруго-пластической деформации при циклической смене температур при торможении.
EN: Occurrence of destruction of a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous elastic-plastic deformation due to the cyclic temperature change during and after braking using brake shoes.
Description: І. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916; М. Грищенко: ORCID 0000-0002-0091-1387
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2891
http://stp.diit.edu.ua/article/view/15438/14423
http://stp.diit.edu.ua/article/view/15438
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КТМ
Випуск 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf803,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.