Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
Title: Основні вимоги та принципи створення бортових систем діагностування локомотивів
Other Titles: Основные требования и принципы создания бортовых систем диагностики локомотивов
Basic Requirements and Principles of Creation Onboard Diagnostic Systems of Locomotives
Authors: Боднар, Євген Борисович
Боднарь, Евгений Борисович
Bodnar, Eugene B.
Keywords: діагностування
технічний стан
діагностичне обладнання
бортові системи діагностування
диагностирование
техническое состояние
диагностическое оборудование
бортовые системы диагностирования
diagnosis
technical condition
diagnostic equipment
onboard diagnostic systems
КЛ
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Боднар, Є. Б. Основні вимоги та принципи створення бортових систем діагностування локомотивів / Є. Б. Боднар // Наука та прогрес транспорту. Вісн. Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна. – 2014. – № 1 (49). – С. 68–74. – doi: 10.15802/stp2014/22664.
Abstract: UK: Мета. Обґрунтування основних принципів побудови бортових систем діагностування локомотивів та вибір високопродуктивного й надійного інтерфейсу для обміну інформацією бортових систем діагностування. Методика. Задача отримання достовірної та адекватної інформації про технічний стан технічного об’єкту вирішується з використанням і дотриманням основних принципів сучасних ЕОМ. Результати. Обрано високопродуктивний і надійний інтерфейс для обміну повідомленнями між різними блоками систем управління й бортових систем діагностування, властивостями якого є необхідна висока швидкість обміну, висока вірогідність і низький рівень помилок передачі інформації. Наукова новизна. Сформульовано основні принципи побудови бортових систем діагностування локомотивів, дотримання яких забезпечить накопичення достовірної та адекватної інформації про технічний стан, що необхідна для організації його обслуговування й ремонту. Практична значимість. Спроектоване з використанням викладених вимог та принципів діагностичне обладнання буде впливати на технічний стан локомотива, підвищення ймовірності його безвідмовної роботи, продуктивність праці локомотивних та ремонтних бригад. Впровадження бортових і стаціонарних систем діагностування локомотивів дозволить суттєво вдосконалити систему їх утримання й оптимізувати витрати на проведення технічного обслуговування (ТО) та поточних ремонтів (ПР). Крім цього, накопичена за допомогою бортових комплексів інформація про зміну діагностичних параметрів буде використовуватися для створення математичних моделей, що, у свою чергу, дозволить організувати систему утримання та прогнозувати технічний стан локомотивів.
RU: Цель. Обоснование основных принципов построения бортовых систем диагностирования локомотивов и выбор высокопроизводительного и надежного интерфейса для обмена информацией бортовых систем диагностирования. Методика. Задача получения достоверной и адекватной информации о техническом состоянии технического объекта решается с использованием и соблюдением основных принципов современных ЭВМ. Результаты. Выбран высокопроизводительный и надежный интерфейс для обмена сообщениями между различными блоками систем управления и бортовых систем диагностирования, свойствами которого является необходимая высокая скорость обмена, высокая вероятность и низкий уровень ошибок передачи информации. Научная новизна. Сформулированы основные принципы построения бортовых систем диагностирования локомотивов, соблюдение которых обеспечит накопление достоверной и адекватной информации о техническом состоянии, необходимой для организации его обслуживания и ремонта. Практическая значимость. Спроектированное с использованием изложенных требований и принципов диагностическое оборудование будет влиять на техническое состояние локомотива, повышение вероятности его безотказной работы, производительность труда локомотивных и ремонтных бригад. Внедрение бортовых и стационарных систем диагностирования локомотивов позволит существенно усовершенствовать систему их содержания и оптимизировать расходы на проведение технического обслуживания (ТО) и текущих ремонтов (ТР). Кроме этого, накопленная с помощью бортовых комплексов информация об изменении диагностических параметров будет использоваться для создания математических моделей, что, в свою очередь, позволит организовать систему содержания и прогнозировать техническое состояние локомотивов.
EN: Purpose. Justification of the basic principles of construction on-board diagnostic systems locomotive and choose from high-performance and reliable interface for the exchange of information on-board diagnostic systems. Methodology. Problem of getting correct and adequate information about the technical state of the technical object is solved with the use and compliance of the fundamental principles of modern computers. Findings. Highperformance and reliable interface to exchange messages between different units of management systems and onboard diagnostic systems was selected. Properties which are required high data rate, high reliability and low error rate of information transfer. Originality. The main principles of building on-board diagnostic systems which ensure compliance locomotives accumulation of accurate and adequate information about the technical condition which is necessary to organize its maintenance and repair were formulated. Practical value. Diagnostic equipment designed with use of requirements set forth above and principles will affect the technical condition of the engine, increasing the likelihood of uptime, productivity and locomotive repair teams. The introduction of on-board diagnostic systems and stationary locomotives will significantly improve the system and optimize their maintenance costs of maintenance and repairs. Besides, information about diagnostic parameters changing accumulated with the aim of airborne systems will be used in order to create mathematical models that, in turn, will organize a system of maintenance and predict the technical condition of locomotives.
Description: Є. Боднар: ORCID 0000-0001-6040-913Х
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
http://stp.diit.edu.ua/article/view/22664/20295
http://stp.diit.edu.ua/article/view/22664
Other Identifiers: doi: 10.15802/stp2014/22664
Appears in Collections:№ 1 (49)
Статті КЛ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf313,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.