Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771
Title: Исследование параметров процесса инъектирования полимерраствором
Other Titles: Дослідження параметрів процесу ін'єктування полімеррозчином
The Study of the Process Parameters of the Injection of Polymer Mortar
Authors: Пшинько, Александр Николаевич
Краснюк, Андрей Витальевич
Ульченко, Татьяна Владимировна
Keywords: трубопровод
рух
повітря
движение
воздух
pipeline
motion
air
КУПББМ
Issue Date: 2008
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск
Citation: Пшинько, А. Н. Исследование параметров процесса инъектирования полимерраствором / А. Н. Пшинько, А. В. Краснюк, Т. В. Ульченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 21. – С. 162–166. – DOI: 10.15802/stp2008/16503.
Abstract: UK: Наведено теоретичне обгрунтування дослідження параметрів процесу ін’єктування та призначення режиму руху розчину по трубопроводу в струмені стиснутого повітря.
RU: Приведено теоретическое обоснование исследования параметров процесса инъектирования и назначения режима движения раствора по трубопроводу в струе сжатого воздуха.
EN: The theoretical justification of research of injection parameters and setting the regime of mortar motion in a pipeline by compressed air jet is presented.
Description: А. Пшинько: ORCID 0000-0002-1598-2970; А. Краснюк: ORCID 0000-0002-1400-9992; Т. Ульченко: ORCID 0000-0003-2354-7765
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771
http://stp.diit.edu.ua/article/view/16503/14996
http://stp.diit.edu.ua/article/view/16503
ISSN: 2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/stp2008/16503
Appears in Collections:Статті КАПЗБМ (Раніше КУПББМ)
Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf400,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.