Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2725
Title: Удосконалення перевезень контейнерів на маршруті
Other Titles: Совершенствование перевозок контейнеров на маршруте
Authors: Варшавець, А. В.
Keywords: просування
вагонопоток
витрати
продвижение
издержки
movement
the car traffic volume
the costs
Issue Date: 2007
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Варшавець, А. В. Удосконалення перевезень контейнерів на маршруті / А. В. Варшавець // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2007. – Вип. 18. – С. 81–84.
Abstract: UK: В статті наведено методику визначення оптимальної кількості проміжних зупинок на контейнерному маршруті. Її суть полягає у пошуку екстремуму (в даному випадку - мінімуму) функції, яка описує сумарні витрати на просування вагонопотоку, тобто задача зводиться до оптимізації цільової функції – приведених витрат.
RU: В статье представлено методику определения оптимального количества промежуточных остановок на контейнерном маршруте. Ее суть состоит в нахождении экстремума (в данном случае - минимума) функции, которая описывает издержки на продвижение вагонопотока, т. е. задача сводится к оптимизации целевой функции – приведенных издержек.
EN: The article describes a way to determine the optimal number of stops en route. The main point of this method is the search for extremes (in this case - the minimum) of the function, which describes the total costs of movement of the car traffic volume, i. e. the problem boils down to the optimization of the criterion function – the costs.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2725
http://stp.diit.edu.ua/article/view/17449/15154
http://stp.diit.edu.ua/article/view/17449
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf301,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.