Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689
Title: Автоматизированная система измерения кривизны железнодорожного пути на основе гироскопа
Other Titles: Автоматизована система вимірювання кривизни залізничної колії на основі гіроскопа
Authors: Кухливский, С. В.
Кухлівський, С. В.
Купрас, В. Н.
Бондаренко, Борис Маврович
Bondarenko, Boris M.
Keywords: железнодорожный путь
залізнична колія
railway way
гироскоп
гіроскоп
gyroscope
сила трения
сила тертя
creating force
КВП
Issue Date: 2007
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: RU: Предлагаемая автоматизированная система измерения кривизны железнодорожного пути на основе гироскопа, создается, в том числе с применением современных лазерных гироскопов. Предлагается использовать кольцевой лазерный гироскоп (КЛГ), так называемый квантовый гироскоп, созданный на основе лазера с кольцевым резонатором, в котором по замкнутому оптическому контуру одновременно распространяются встречные электромагнитные волны. К достоинствам лазерных гироскопов следует отнести, прежде всего, отсутствие вращающегося ротора и подшипников, создающих силу трения, а также высокую точность измерения.
UK: Пропонована автоматизована система вимірювання кривизни залізничної колії на основі гіроскопа будується, зокрема із застосуванням сучасних лазерних гіроскопів. Пропонується використовувати кільцевий лазерний гіроскоп (КЛГ), так званий квантовий гіроскоп, створений на основі лазера з кільцевим резонатором, в якому по оптичному контуру одночасно розповсюджуються стрічні електромагнітні хвилі. До достоїнств лазерних гіроскопів слід віднести перш за все відсутність ротора, що обертається, і підшипників, що створюють силу тертя, а також високу точність вимірювання.
EN: Offered automated system of measuring of curvature of railway way on the basis of gyroscope, including with the use of modern laser gyroscopes. It is suggested to use a circular laser gyroscope (СLG), so-called quantum gyroscope created on the basis of laser with a circular resonator, in which on the reserved optical contour electromagnetic head-seas spread simultaneously. To dignities of laser gyroscopes it is necessary to deliver absence of the revolved rotor and bearings creating force of friction foremost, and also high exactness of measuring.
Description: Кухливский, С. В. Автоматизированная система измерения кривизны железнодорожного пути на основе гироскопа / С. В. Кухливский, В. Н. Купрас, Б. М. Бондаренко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2007. — Вип. 18. — С. 7—10.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689
Appears in Collections:Випуск 18
Статті КВП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf372,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.