Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMyamlin, Serhiy V.en
dc.contributor.authorPrikhod'ko, Vladimir I.en
dc.contributor.authorZhizhko, Viktoriya V.en
dc.contributor.authorDuzik, Vadym M.uk_UK
dc.date.accessioned2014-09-30T08:45:30Z-
dc.date.available2014-09-30T08:45:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationStudy of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company" / S. Myamlin, V. Prikhod'ko, V. Zhizhko, V. Duzik // Proceedings of the 9th International Conference on Railway Bogies and Running Gears, Budapest, September 9-12. — Budapest, 2013. — P. 119-124.en
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2677-
dc.descriptionS. Myamlin: ORCID 0000-0002-7383-9304en
dc.description.abstractEN: The purpose of this study is a theoretical evaluation of dynamic parameters of the head and the intermediate dual-system electric interregional train of JSC "Kryukov car-building company" throughout the range of operating speeds. The simulation uses a computer program «DYNRAIL», developed in Dnepropetrovsk National University of Railway Transport (DNURT). A results of the theoretical studies of dynamic loading of the head and Intermediate cars of dual- system interregional electric train it's received a confirmation of design speed, which is 200 km/h.en
dc.description.abstractUK: Метою даного дослідження є теоретична оцінка динамічних параметрів головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод" в усьому діапазоні робочих швидкостей. Моделювання використовує комп'ютер програму «DYNRAIL», розроблену в Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту (ДНУЗТ.) Результати теоретичних досліджень динамічного навантаження головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді отримали підтвердження для створення швидкості, що становить 200 км / год.uk_UA
dc.description.abstractRU: Целью данного исследования является теоретическая оценка динамических параметров главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде ПАО «Крюковский Вагоностроительный завод" во всем диапазоне рабочих скоростей. Моделирование использует компьютер программу «DYNRAIL», разработанную в Днепропетровском национальном университете железнодорожного транспорта (ДНУЖТ). Результаты теоретических исследований динамической нагрузки главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде получили подтверждение для создания скорости, что составляет 200 км / ч.ru_RU
dc.language.isoen-
dc.publisherDepartment of Railway Vehicles, Aircraft and Ships, BME Section of Rolling Stock, SSME, Budapest, Hungaryen
dc.subjectdynamic parametersen
dc.subjectdual-system electric interregional trainen
dc.subjectdesign speeden
dc.subjectsimulationen
dc.subjectдинамічні параметриuk_UA
dc.subjectдвосистемний міжрегіональний електропоїздuk_UA
dc.subjectрозрахункова швидкістьuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectдинамические параметрыru_RU
dc.subjectдвухсистемный межрегиональный электропоездru_RU
dc.subjectрасчетная скоростьru_RU
dc.subjectмоделированиеru_RU
dc.subjectКВВГuk_UA
dc.subjectНДІ РСК і ТСuk_UA
dc.titleStudy of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company"en
dc.title.alternativeВивчення динаміки міжрегіонального двосистемного електропоїзду ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод"uk_UA
dc.title.alternativeИзучение динамики межрегионального двухсистемного электропоезда ПАО «Крюковский вагоностроительный завод"ru_RU
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті НДІ РСК і ТС
Статті КВВГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myamlin.pdf2,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.