Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2677
Title: Study of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company"
Other Titles: Вивчення динаміки міжрегіонального двосистемного електропоїзду ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод"
Изучение динамики межрегионального двухсистемного электропоезда ПАО «Крюковский вагоностроительный завод"
Authors: Myamlin, Serhiy V.
Мямлін, Сергій Віталійович
Мямлин, Сергей Витальевич
Prikhodko, Vladimir I.
Prikhod'ko, V. I.
Приходько, Володимир Іванович
Приходько, Владимир Иванович
Zhyzhko, Victoriia V.
Zhizhko, Viktoriya V.
Zhyzhko, Viktoriya V.
Жижко, Вікторія Володимирівна
Жижко, Виктория Владимировна
Duzik, Vadym M.
Дузик, Вадим Миколайович
Дузик, Вадим Николаевич
Keywords: dynamic parameters
dual-system electric interregional train
design speed
simulation
динамічні параметри
двосистемний міжрегіональний електропоїзд
розрахункова швидкість
моделювання
динамические параметры
двухсистемный межрегиональный электропоезд
расчетная скорость
моделирование
КВВГ
НДІ РСК і ТС
Issue Date: 2013
Publisher: Department of Railway Vehicles, Aircraft and Ships, BME Section of Rolling Stock, SSME, Budapest, Hungary
Abstract: EN: The purpose of this study is a theoretical evaluation of dynamic parameters of the head and the intermediate dual-system electric interregional train of JSC "Kryukov car-building company" throughout the range of operating speeds. The simulation uses a computer program «DYNRAIL», developed in Dnepropetrovsk National University of Railway Transport (DNURT). A results of the theoretical studies of dynamic loading of the head and Intermediate cars of dual- system interregional electric train it's received a confirmation of design speed, which is 200 km/h.
UK: Метою даного дослідження є теоретична оцінка динамічних параметрів головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод" в усьому діапазоні робочих швидкостей. Моделювання використовує комп'ютер програму «DYNRAIL», розроблену в Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту (ДНУЗТ.) Результати теоретичних досліджень динамічного навантаження головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді отримали підтвердження для створення швидкості, що становить 200 км / год.
RU: Целью данного исследования является теоретическая оценка динамических параметров главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде ПАО «Крюковский Вагоностроительный завод" во всем диапазоне рабочих скоростей. Моделирование использует компьютер программу «DYNRAIL», разработанную в Днепропетровском национальном университете железнодорожного транспорта (ДНУЖТ). Результаты теоретических исследований динамической нагрузки главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде получили подтверждение для создания скорости, что составляет 200 км / ч.
Description: Study of the dynamic of interregional dual-system electric train of JSC "Kryukov car-building company" / S. Myamlin, V. Prikhod'ko, V. Zhizhko, V. Duzik // Proceedings of the 9th International Conference on Railway Bogies and Running Gears, Budapest, September 9-12. — Budapest, 2013. — P. 119-124.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2677
Appears in Collections:Статті НДІ РСК і ТС
Статті КВВГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myamlin.pdf2,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.