Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2677
Title: Study of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company"
Other Titles: Вивчення динаміки міжрегіонального двосистемного електропоїзду ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод"
Изучение динамики межрегионального двухсистемного электропоезда ПАО «Крюковский вагоностроительный завод"
Authors: Myamlin, Serhiy V.
Prikhod'ko, Vladimir I.
Zhizhko, Viktoriya V.
Duzik, Vadym M.
Keywords: dynamic parameters
dual-system electric interregional train
design speed
simulation
динамічні параметри
двосистемний міжрегіональний електропоїзд
розрахункова швидкість
моделювання
динамические параметры
двухсистемный межрегиональный электропоезд
расчетная скорость
моделирование
КВВГ
НДІ РСК і ТС
Issue Date: 2013
Publisher: Department of Railway Vehicles, Aircraft and Ships, BME Section of Rolling Stock, SSME, Budapest, Hungary
Citation: Study of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company" / S. Myamlin, V. Prikhod'ko, V. Zhizhko, V. Duzik // Proceedings of the 9th International Conference on Railway Bogies and Running Gears, Budapest, September 9-12. — Budapest, 2013. — P. 119-124.
Abstract: EN: The purpose of this study is a theoretical evaluation of dynamic parameters of the head and the intermediate dual-system electric interregional train of JSC "Kryukov car-building company" throughout the range of operating speeds. The simulation uses a computer program «DYNRAIL», developed in Dnepropetrovsk National University of Railway Transport (DNURT). A results of the theoretical studies of dynamic loading of the head and Intermediate cars of dual- system interregional electric train it's received a confirmation of design speed, which is 200 km/h.
UK: Метою даного дослідження є теоретична оцінка динамічних параметрів головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод" в усьому діапазоні робочих швидкостей. Моделювання використовує комп'ютер програму «DYNRAIL», розроблену в Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту (ДНУЗТ.) Результати теоретичних досліджень динамічного навантаження головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді отримали підтвердження для створення швидкості, що становить 200 км / год.
RU: Целью данного исследования является теоретическая оценка динамических параметров главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде ПАО «Крюковский Вагоностроительный завод" во всем диапазоне рабочих скоростей. Моделирование использует компьютер программу «DYNRAIL», разработанную в Днепропетровском национальном университете железнодорожного транспорта (ДНУЖТ). Результаты теоретических исследований динамической нагрузки главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде получили подтверждение для создания скорости, что составляет 200 км / ч.
Description: S. Myamlin: ORCID 0000-0002-7383-9304
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2677
Appears in Collections:Статті НДІ РСК і ТС
Статті КВВГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myamlin.pdf2,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.