Проблемы стимулирования отправительской маршрутизации на железнодорожном транспорте (препринт)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, Луганськ
Abstract
RUS: В статье выполнен анализ проблем, з которыми сталкиваются железнодорожные перевозки в Украине. Показано, что повышение конкурентоспособности железных дорог может достигаться за счёт увеличения доли грузопотоков, перевезенных отправительскими маршрутами. Установлено, что основным методом стимулирования грузоотправителей к формированию маршрутов являются скидки к тарифу. Предложены подходы для определения скидок к тарифу для перевозки по железным дорогам Украины.
UKR: У статті виконано аналіз проблем, з якими стикаються залізничні перевезення в Україні. Показано, що підвищення конкурентоспроможності залізниць може досягатися за рахунок збільшення частки вантажопотоків, перевезених відправницькими маршрутами. Встановлено, що основним методом стимулювання вантажовідправників до формування маршрутів є знижки до тарифу. Запропоновано підходи для визначення знижок до тарифу для перевезень по залізницях України.
ENG: This article gives an analysis of the problems encountered by rail transportation in Ukraine. Shown that increase of the competitiveness of railways can be achieved by increasing the proportion of unit trains share in transportation. It was found that the main method of stimulating the cargo senders to the making of the unit trains are discounts to the tariff. Approaches for determining the discount rate in Ukraine are given.
Description
Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350
Keywords
маршрутная отправка, железнодорожный тариф, скидка, маршрутна відправка, залізничний тариф, знижка, unit train, railway tariff, discount, КУЕР, НДЧ
Citation
Козаченко, Д. Н. Проблемы стимулирования отправительской маршрутизации на железнодорожном транспорте: [препринт] / Д. Н. Козаченко // Вісн. Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2013. – № 3 (192). – С. 207–211.