Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2659
Title: Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій
Other Titles: Проблемы закрепления подвижного состава на путях железнодорожных станций
The Problems of Immobilizing of a Rolling Stock of the Station Track
Authors: Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
Keywords: закріплення составу
гальмовий башмак
гальмовий упор
стопорний пристрій
закрепление состава
тормозной башмак
тормозной упор
стопорное устройство
structure fixing
brake boot
brake emphasis
lock device
КУЕР
НДЧ
Issue Date: 2013
Publisher: ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”
Citation: Козаченко, Д. М. Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій / Д. М. Козаченко // Залізничний транспорт України. — 2013. — Вип. 3/4 (100/101). — С. 69—73.
Abstract: UK: В статті наведено результати досліджень проблеми закріплення рухомого складу на станційних коліях. Показана можливість скорочення кількості гальмових башмаків за рахунок врахування додатковий параметрів составів при нормуванні операції закріплення. Виконано аналіз альтернативних методів утримання рухомого складу на станційних коліях.
RU: В статье представлены результаты исследований, направленных на совершенствование сортировочного процесса на горках. Функционирование сортировочных горок происходит в условиях отсутствия точной информации о ходовых качествах отцепов и условий их скатывания. Рассмотрены мероприятия, обеспечивающие увеличение области допустимых скоростей выхода отцепов из тормозных позиций. Реализация этих мероприятий позволяет уменшить требования к точности информации о ходовых качествах отцепов и, как следствие, упростить системы автоматизированного управления скоростью их скатывания.
EN: The paper presents the results of studies on consolidation of rolling stock on the station tracks. The possibility of reducing the number of brake shoe by taking into account additional parameters pasting the normalization operations consolidation. The analysis of alternative methods of keeping mobile station lay of the tracks.
Description: Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2659
Appears in Collections:Статті НДЧ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozachenko.pdf2,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.