Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2652
Title: Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках
Other Titles: Исследование допустимых режимов торможения отцепов на сортировочных горках
Analysis of Allowable Braking Regimes of Set of Cars on Gravity Humps
Authors: Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
Keywords: сортувальна станція
сортувальна гірка
режим гальмування
гальмовий уповільнювач
розформування составів
сортировочная станция
сортировочная горка
режим торможения
тормозной замедлитель
расформирование составов
switchyard
hump yard
braking mode
brake delay mechanism
disbandment of structures
КУЕР
НДЧ
Issue Date: 2013
Publisher: ЧП «Технологический центр»
Citation: Козаченко, Д. М. Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках / Д. М. Козаченко // Восточно-европейский журнал передових технологий. — 2013. — № 4/3 (64). — С. 25—28.
Abstract: UK: В статті представлені результати досліджень режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках. Запропоновані критерії для оцінки якості прицільного та інтервального регулювання швидкості скочування відчепів в стохастичних умовах. Визначена область допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмових позицій для вирішення задачі управління швидкістю їх скочування на сортувальних гірках.
RU: В статье представлены результаты исследований режимов торможения отцепов на сортировочных горках. Предложены критерии для оценки качества прицельного и интервального регулирования скорости скатывания отцепов в стохастических условиях. Определена область допустимих скоростей выхода отцепов из тормозных позиций для решения задачи управления скоростью их скатывания на сортировочных горках.
EN: The researching results of braking regimes of set of cars on gravity humps are offered. The criteria for evaluation quality of target and train separation velocity of rolling set of cars down in stochastic conditions are introduced in the article. The feasible area of delivery speeds of set of cars from braking positions for problem solving of control speed of rolling ones down on gravity humps are also determined.
Description: Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2652
Appears in Collections:Статті НДЧ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf361,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.