Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2565
Title: Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т
Other Titles: Результати досліджень щодо підвищення надійності роботи системи автоматичного управління в режимах тяги і рекуперативного-реостатного гальмування на електропоїздах ЕР2Т
Authors: Висин, Николай Григорьевич
Вісін, Микола Григорович
Visin, Mykola G.
Власенко, Борис Трофимович
Власенко, Борис Трохимович
Vlasenko, Boris T.
Соколов, Сергей Александрович
Соколов, Сергій Олександрович
Sokolov, Sergey A.
Keywords: электропоезд
торможение
електропоїзд
гальмування
an electric train
braking
КЕРС
Issue Date: 2007
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: Ru: В работе исследовано рекуперативное и реостатное торможение электропоезда ЭР2Т в диапазоне от 120 до 15 км/ч, даны рекомендации по вождению поездов.
UK: У роботі досліджено рекуперативно-реостатне гальмування електропоїзда ЕР2Т в діапазоні швидкості від 120 до 15 км/г, дано рекомендації з водіння поїздів.
EN: In work recuperative and rheostatic braking an electric train AYR2T in a range from 120 up to 15 km/h, are given the recommendation on driving on driving trains is investigated.
Description: Висин, Н. Г. Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т / Н. Г. Висин, Б. Т. Власенко, С. А. Соколов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2007. — Вип. 17. — С. 55—58.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2565
Appears in Collections:Статті КЕРС
Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf558,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.