Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2474
Title: Визначення необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу роботи маневровими локомотивами на пасажирській станції
Other Titles: Определение необходимого количества полурейсов для выполнения заданного объема работы маневровыми локомотивами на пассажирской станции
Authors: Боднар, Борис Євгенович
Болжеларський, Ярослав Володимирович
Keywords: метод розрахунку
метод расчета
calculation method
пасажирська станція
пассажирская станция
passenger station
розклад поїзда
расписание поезда
the train schedule
КЛ
КРС (ЛФ)
Issue Date: 2006
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Боднар, Б. Є. Визначення необхідної кількості піврейсів для виконання заданного обсягу роботи маневровими локомотивами на пасажирській станції / Б. Є. Боднар, Я. В. Болжеларський // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2006. — Вип. 11. — С. 112—115.
Abstract: UA: Розроблена методика розрахунку необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу маневрової роботи на пасажирській станції. Розрахунок кількості піврейсів проводиться на основі графіку руху поїздів та технологічних процесів роботи станції і пасажирського вагонного депо.Проаналізовано типи маневрових піврейсів, розраховано необхідну їх кількість для конкретного маневрового району. Приведено результати дослідної поїздки, які узгоджуються з результатами розрахунку.
RU: Разработана методика расчета необходимого количества полурейсов для выполнения заданного объема маневровой работы на пассажирской станции. Расчет количества полурейсов проводится на основании графика движения поездов и технологических процессов работы станции и пассажирского вагонного депо. Проведен анализ типов маневровых полурейсов, рассчитано необходимое их количество для конкретного маневрового района. Приведены результаты опытной поездки, которые согласовываются с результатами расчета.
EN: A calculation method of the number of shunting single trips for meeting the task volumes of shunting operations at a passenger station is developed. The computation of the single trips numbers is based on the train schedule and technological processes of the station and the car depot. The types of shunting single trips are analyzed, the required numbers of shunting single trips are calculated for specific shunting areas. The results of empirical trip are represented, which are in line with the results of computation.
Description: Б. Боднар:ORCID 0000-0002-3591-4772; Я. Болжеларський: ORCID 0000-0002-4787-1781
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2474
http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/2474/1/22.pdf
Appears in Collections:Статті КЛ
Випуск 11
Статті КРС (ЛФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf294,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.