Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2430
Title: Методические аспекты определения уровней опасного и мешающего влияния подвижного состава на работу рельсовых цепей
Other Titles: Методичні аспекти визначення рівнів небезпечного і заважає впливу рухомого складу на роботу рейкових кіл
Methodological Aspects of Determining Levels of Dangerous and Nuisance Effects of Rolling Stock on the Operation of Track Circuits
Authors: Завгородний, Александр Викторович
Гаврилюк, Владимир Ильич
Сыченко, Виктор Григорьевич
Keywords: система тягового электроснабжения
локомотивная сигнализация
методика определения допустимых уровней
системи тягового електропостачання
локомотивна сигналізація
методика визначення допустимих рівнів
traction power supply system
locomotive signalization
method of determining permissible levels
КАТЗ
КІСЕ
Issue Date: 2005
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск
Citation: Завгородний, А. В. Методические аспекты определения уровней опасного и мешающего влияния подвижного состава на работу рельсовых цепей / А. В. Завгородний, В. И. Гаврилюк, В. Г. Сыченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2005. – Вип. 9. – С. 11–14. – DOI: 10.15802/stp2005/19900.
Abstract: RU: Проведен анализ электромагнитного влияния подвижного состава и системы тягового электроснабжения на работу рельсовых цепей и автоматической локомотивной сигнализации непрерывного типа. Предложена методика определения допустимых уровней опасного и мешающего электромагнитного влияния тягового тока на РЦ и АЛСН на основе компьютерного моделирования
UK: Проведено аналіз електромагнітного впливу рухомого складу та системи тягового електропостачання на роботу рейкових кіл та автоматичної локомотивної сигналізації безперервної дії. Запропоновано методику визначення допустимих рівнів небезпечного та заважаючого електромагнітного впливу тягового струму на РК і АЛСН на основі комп’ютерного моделювання
EN: An analysis of electromagnetic influence of rolling stock and traction power supply system on rail circuits and cab locomotive signalization has been provided. A method of determining permissible levels of dangerous and preventing electromagnetic influence of traction current on railway circuits and cab locomotive signalization has been proposed.
Description: В. Сыченко: ORCID 0000-0001-9655-2317; В. Гаврилюк: ORCID 0000-0001-9954-4478
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2430
http://stp.diit.edu.ua/article/view/19900/17589
http://stp.diit.edu.ua/article/view/19900
ISSN: 2307-3489 (Print)
2307-6666 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/stp2005/19900
Appears in Collections:Випуск 09
Статті КІСЕ
Статті КАТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf298,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.