Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2415
Title: Расчет экономической эффективности от использования оптимальных параметров рессорного подвешивания пассажирских вагонов
Other Titles: Розрахунок економічної ефективності від використання оптимальних параметрів ресорного підвішування пасажирських вагонів
Calculation of Economical Effectiveness From Using Optimal Parameters of Spring Suspension of Passenger Cars
Authors: Пшинько, Александр Николаевич
Пшінько, Олександр Миколайович
Pshinko, Aleksandr N.
Pshynko, Oleksandr M.
Мямлин, Сергей Витальевич
Мямлін, Сергій Віталійович
Myamlin, Serhiy V.
Федюшин, Юрий Михайлович
Федюшин, Юрій Михайлович
Fediushyn, Yurii M.
Приходько, Владимир Иванович
Приходько, Володимир Іванович
Prikhodko, Vladimir I.
Prikhod'ko, V. I.
Шкабров, Олег Анатольевич
Шкабров, Олег Анатолійович
Shkabrov, Oleg A.
Keywords: экономическая эффективность
оптимальные параметры
рессорное подвешивание
економічна ефективність
оптимальні параметри
ресорне підвішування
economic efficiency
optimal parameters
spring suspension
КУПББМ
КВВГ
Issue Date: 2005
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна
Citation: Расчет экономической эффективности от использования оптимальных параметров рессорного подвешивания пассажирских вагонов / А. Н. Пшинько, С. В. Мямлин, Ю. М. Федюшин [и др.] // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2005. – Вип. 7. – С. 106–107.
Abstract: RU: Предложена оценка экономической эффективности от использования тележек пассажирских вагонов с оптимальными параметрами рессорного подвешивания с применением тяговых расчетов.
UK: Запропонована оцінка економічної ефективності від використання візків пасажирських вагонів з оптимальними параметрами ресорного підвішування із застосуванням тягових розрахунків.
EN: In article the estimation of economic efficiency from use of bogies of carriages with optimum parameters of spring suspension with application of traction calculations is offered.
Description: А. Пшинько: ORCID 0000-0002-1598-2970; С. Мямлин: ORCID 0000-0002-7383-9304
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2415
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20343/17955
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20343
Appears in Collections:Статті КВВГ
Випуск 07
Статті КАПЗБМ (Раніше КУПББМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf202,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.