Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2358
Title: | Математична модель форми зношених деталей системи спряження «шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника» |
Other Titles: | Математическая модель формы изношенных деталей системы сопряжения «шейка оси колесной пары - внутреннее кольцо подшипника» Mathematical Form Model of Worn Parts of the System Mate "The Neck Axis of the Wheelset – the Inner Ring of the Bearing" |
Authors: | Костін, Микола Олександрович Михаліченко, Павло Євгенович |
Keywords: | форми зношених деталей система спряження колісна пара шийка осі внутрішнє кільце підшипника формы изношенных деталей система сопряжения колесная пара шейка оси внутреннее кольцо подшипника form of worn parts system conjugation wheelset neck axis bearing inner ring КТОЕ КТЕМ |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ |
Citation: | Костін, М. О. Математична модель форми зношених деталей системи спряження "шийка осі колісної пари - внутрішнє кільце підшипника" / М. О. Костін, П. Є. Михаліченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна. – 2004. – Вип. 4. – С. 149–155. – DOI: 10.15802/stp2004/20709. |
Abstract: | UA: У статті викладено математичну модель та результати імовірнісних експериментальних та теоретичних досліджень величини зносу внутрішньої поверхні внутрішнього кільця підшипника та шийки осі колісної пари електровозів серії ВЛ. Запропоновано нову технологію відновлення натягу системи шляхом електролітичного осадження цинку імпульсно-реверсивним струмом. Наведено параметри струму та результати попередніх лабораторних досліджень міцності пресового з’єднання. RU: В статье описана математическая модель и результаты вероятностных экспериментальных и теоретических исследований величины износа внутренней поверхности внутреннего кольца подшипника и шейки оси колесной пары электровозов серии ВЛ. Предложена новая технология сстановления натяга системы путем электролитического осаждения цинка импульснореверсивным током. Приведены параметры тока, а также результаты предварительных лабораторных исследований прочности прессового соединения. EN: The article describes a mathematical model and the results of the probabilistic experimental and theoretical research of the degree of wear of the inside surface of bearing rings and wheelset neck of the VL series electric locomotives. A new technology of system tightness restoration has been proposed by means of electrolytic precipitation of zinc by impulse/reverse currents. The parameters of the current and the result of preliminary laboratory strength tests of the pressed connections have been provided. |
Description: | М. Костін: ORCID 0000-0002-0856-6397 |
URI: | http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2358 http://stp.diit.edu.ua/article/view/20709/18287 http://stp.diit.edu.ua/article/view/20709 |
ISSN: | 2307–3489 (Print) 2307–6666 (Online) |
Other Identifiers: | DOI: 10.15802/stp2004/20709 |
Appears in Collections: | Статті КЕТЕМ Статті КТOЕ Випуск 04 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.