Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2358
Title: Математична модель форми зношених деталей системи спряження «шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника»
Other Titles: Математическая модель формы изношенных деталей системы сопряжения «шейка оси колесной пары - внутреннее кольцо подшипника»
Authors: Костін, Микола Олександрович
Костин, Николай Александрович
Kostin, Mykola O.
Kostin, Nickolai A.
Михаліченко, Павло Євгенович
Михаличенко, Павел Евгеньевич
Mihalichenko, Pavel E.
Mykhalichenko, Pavel Ye.
Mykhalichenko, Pavlo Ye.
Keywords: форми зношених деталей
формы изношенных деталей
form of worn parts
система спряження
система сопряжения
system conjugation
колісна пара
колесная пара
wheelset
шийка осі
шейка оси
neck axis
внутрішнє кільце підшипника
внутреннее кольцо подшипника
bearing inner ring
КТОЕ
КТЕМ
Issue Date: 2004
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Костін, М. О. Математична модель форми зношених деталей системи спряження "шийка осі колісної пари - внутрішнє кільце підшипника" / М. О. Костін, П. Є. Михаліченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна. – 2004. – Вип. 4. – С. 149–155.
Abstract: UA: У статті викладено математичну модель та результати імовірнісних експериментальних та теоретичних досліджень величини зносу внутрішньої поверхні внутрішнього кільця підшипника та шийки осі колісної пари електровозів серії ВЛ. Запропоновано нову технологію відновлення натягу системи шляхом електролітичного осадження цинку імпульсно-реверсивним струмом. Наведено параметри струму та результати попередніх лабораторних досліджень міцності пресового з’єднання.
RU: В статье описана математическая модель и результаты вероятностных экспериментальных и теоретических исследований величины износа внутренней поверхности внутреннего кольца подшипника и шейки оси колесной пары электровозов серии ВЛ. Предложена новая технология сстановления натяга системы путем электролитического осаждения цинка импульснореверсивным током. Приведены параметры тока, а также результаты предварительных лабораторных исследований прочности прессового соединения.
EN: The article describes a mathematical model and the results of the probabilistic experimental and theoretical research of the degree of wear of the inside surface of bearing rings and wheelset neck of the VL series electric locomotives. A new technology of system tightness restoration has been proposed by means of electrolytic precipitation of zinc by impulse/reverse currents. The parameters of the current and the result of preliminary laboratory strength tests of the pressed connections have been provided.
Description: М. Костін: ORCID 0000-0002-0856-6397
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2358
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20709/18287
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20709
Appears in Collections:Статті КТЕМ
Статті КТOЕ
Випуск 04

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf420,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.