Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондарев, Олександр Матвійовичuk_UA
dc.contributor.authorРижова, Т. О.uk_UA
dc.contributor.authorБондарев, О. О.uk_UA
dc.date.accessioned2014-05-28T08:52:44Z-
dc.date.available2014-05-28T08:52:44Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifierDOI: 10.15802/stp2004/20692en
dc.identifier.citationБондарєв, О. М. Оцінка впливу кута нахилу похилої тяги на вертикальну навантаженність колісних пар двовісних візків локомотива при реалізації тяги / О. М. Бондарєв, Т. О. Рижова, О. О. Бондарев // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2004. – Вип. 4. – С. 136–140. – DOI: 10.15802/stp2004/20692.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3489 (Print)-
dc.identifier.issn2307-6666 (Online)-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2352en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/20692/18274en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/20692en
dc.descriptionО. Бондарєв: ORCID 0000-0003-4791-5358uk_UA
dc.description.abstractUA: У статті наведено результати теоретичних розрахунків вертикальної навантаженості колісних пар двовісних візків локомотива при стаціонарних режимах його руху зі складом вагонів вантажного поїзда. Оцінюється вплив кута нахилу похилої тяги на різницю навантажень колісних пар візків.uk_UA
dc.description.abstractRU: В статье приведены результаты теоретических расчетов вертикальной нагруженности колесных пар двухосных тележек локомотивов при стационарных режимах его движения с составом вагонов грузового поезда. Оценивается влияние угла наклона наклонной тяги на разность нагрузок колесных пар тележек.ru_RU
dc.description.abstractEN: The paper provides the outcomes of theoretical calculations of vertical loading of wheelsets of two-axle locomotive bogies with the locomotive running on a stationary mode with a freight train. Evaluation is given to the influence of the slope angle of the inclined roller on the difference of loadings onto the bogie wheelsetsen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськuk_UA
dc.subjectрезультати теоретичних розрахунківuk_UA
dc.subjectвертикальна навантаженістьuk_UA
dc.subjectколісна параuk_UA
dc.subjectвантажний поїздuk_UA
dc.subjectрезультаты теоретических расчетовru_RU
dc.subjectвертикальная загруженностьru_RU
dc.subjectколесная параru_RU
dc.subjectгрузовой поездru_RU
dc.subjectresults of theoretical calculationsen
dc.subjectvertical loadingen
dc.subjectwheelseten
dc.subjectfreight trainen
dc.subjectКБМuk_UA
dc.titleОцінка впливу кута нахилу похилої тяги на вертикальну навантаженність колісних пар двовісних візків локомотива при реалізації тягиuk_UA
dc.title.alternativeОценка влияния угла наклона наклонной тяги на вертикальную нагруженность колесных пар двухосных тележек локомотива при реализации тягиru_RU
dc.title.alternativeEvaluation of the Influence of the Inclination Angle of Traction on a Vertical Loading of the Wheelsets of Two-Axle Trucks of the Locomotive in the Implementation of Tractionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КБМ
Випуск 04

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf756,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.