Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2349
Title: Функціональні блоки у системах керування рухомим складом
Other Titles: Функциональные блоки в системах управления подвижным составом
Authors: Вікторов, В. Г.
Keywords: функціональні блоки
система керування
рухомий склад
математична модель
функциональные блоки
система управления
подвижной состав
математическая модель
functional blocks
management system
rolling stock
mathematical model
КТ
Issue Date: 2004
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Вікторов, В. Г. Функціональні блоки у системах керування рухомим складом / В. Г. Вікторов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2004. – Вип. 4. – С. 122–125.
Abstract: UA: Пропонується компонувати апаратуру систем керування у вигляді окремих функціональних блоків, кожен з яких керує тільки одним об’єктом. Виходячи з вимог до системи керування в цілому і необхідності виконання залежностей, які зумовлені логікою її роботи, запропоновано алгоритм розробки функціональних блоків. За математичну модель функціонального блока прийнято скінченний автомат, для аналізу роботи якого в системах керування рухомим складом доцільно використовувати таблиці переходів.
RU: Предлагается компоновать аппаратуру систем управления в виде отдельных функциональных блоков, каждый из которых управляет только одним объектом. Исходя из требований к системе управления в целом и необходимости выполнения зависимостей, которые определены логикой ее работы, предложен алгоритм разработки функциональных блоков. В качестве математической модели функционального блока принят конечный автомат, для анализа работы которого в системах управления подвижным составом целесообразно использовать таблицы переходов.
EN: The article proposes to arrange the equipment of control systems as separate functional blocks, each of which operates only one object. Proceeding from requirements to the control system as a whole and necessity of meeting the dependences, determined by the logic of its work, the authors have suggested an algorithm of development of functional blocks. The final automatic device is accepted as a mathematical model of the functional block. For the analysis of its works within the rolling stock operation systems, it is expedient to use the tables of transitions.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2349
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20529/18116
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20529
Appears in Collections:Статті КТ
Випуск 04

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf337,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.