Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2322
Title: Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе
Other Titles: Система автоматичного регулювання гальмівної сили при рекуперації електровозів постійного струму, виконана на сучасній елементній базі
Authors: Устименко, Дмитрий Владимирович
Устименко, Дмитро Володимирович
Ustymenko, Dmytro V.
Keywords: система автоматического регулирования
система автоматичного регулювання
system of automatic control
тормозная сила
гальмівна сила
braking force
рекуперация электровозов
рекуперація електровозів
recuperation of electric locomotives
электровозы постоянного тока
електровози постійного струму
electric locomotives DC
КАТЗ
Issue Date: 2004
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: RU: Предлагается система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, в которой необходимое тормозное усилие формируется решающим устройством, построенным на базе микроконтроллера, в соответствии с заданным законом, который обеспечивает увеличение объема энергии рекуперации в сравнении с существующими вариантами. Приведен расчет переходных процессов для наиболее характерных случаев работы системы.
UA: Пропонується система автоматичного регулювання гальмівного зусилля при рекуперації електровозів постійного струму, в якій необхідне гальмівне зусилля формується розв’язувальним пристроєм, побудованим на базі мікроконтролера, згідно з заданим законом, який забезпечує підвищення об’єму енергії рекуперації в порівнянні з існуючими варіантами. Наведені розрахунки перехідних процесів для найбільш характерних випадків роботи системи.
EN: The authors suggest a system of automatic control of braking force at recuperation of d.c. electric locomotives, in which the necessary braking effort is generated by the decisive unit, constructed on the basis of a microcontroller, according to the pre-set law, which provides an increase of the volume of recuperative energy in comparison with existing variants. The calculation of transitional processes for the most typical cases of system operation has been provided.
Description: Устименко, Д. В. Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе / Д. В. Устименко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 51—55.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2322
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20637/18229
Appears in Collections:Статті КАЕ
Статті КАТ
Випуск 04

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf326,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.