Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихаліченко, Павло Євгеновичuk_UA
dc.date.accessioned2014-04-15T10:46:44Z-
dc.date.available2014-04-15T10:46:44Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifierDOI: 10.15802/stp2007/17736en
dc.identifier.citationМихаліченко, П. Є. Порівняння експлуатаційної надійності пресового з'єднання буксового вузла, відновленого різними методами / П. Є. Михаліченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2007. – Вип. 15. – С. 96–101. – DOI: 10.15802/stp2007/17736.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3489 (Print)-
dc.identifier.issn2307-6666 (Online)-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2236en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/17736/15476en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/17735en
dc.description.abstractUK: Викладено результати експлуатаційних досліджень з’єднання з гарантованим натягом буксового вузла рухомого складу залізниць, внутрішня поверхня внутрішніх кілець підшипників яких була відновлена електролітичним цинкуванням на імпульсно-реверсивному струмі. Проведено порівняльний аналіз зносу поверхонь деталей нерухомого з’єднання, кільця яких були відновлені за запропонованою технологією з кільцями відновленими на постійному струмі, а також не відновленими взагалі.uk_UA
dc.description.abstractRU: Описаны результаты эксплуатационных исследований соединений с гарантированным натягом буксового узла подвижного состава железных дорог, внутренняя поверхность внутренних колец подшипников которых была восстановлена электролитическим цинкованием на импульсно-реверсивных токах. Проведен сравнительный анализ износа поверхностей деталей неподвижного соединения, кольца которых были восстановлены по предложенной технологии с кольцами восстановленными на постоянном токе, а также не восстановленных вообще.ru_RU
dc.description.abstractEN: The articie describes results of operational tests of the joints with guaranteed tension of the axle-box of rail rolling stock, the inside surface of inner racers of which was restored by electrolytic galvanizing on pulse-reverse currents operation. A comparative analysis has been performed of the wear of surfaces of immobile joint parts, whose racers have been restored according to the proposed technique with the racers restored on direct current and the unrestored ones.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськuk_UA
dc.subjectрухомий складuk_UA
dc.subjectелектролітичне цинкуванняuk_UA
dc.subjectімпульсно-реверсивні струмиuk_UA
dc.subjectподвижной составru_RU
dc.subjectэлектролитическое цинкованиеru_RU
dc.subjectимпульсно-реверсивные токиru_RU
dc.subjectrolling stocken
dc.subjectelectrolytic galvanizingen
dc.subjectpulse-reverse currentsen
dc.subjectКЕПЗuk_UA
dc.titleПорівняння експлуатаційної надійності пресового з’єднання буксового вузла, відновленого різними методамиuk_UA
dc.title.alternativeСравнение эксплуатационной надежности прессового соединения буксового узла, восстановленного различными методамиru_RU
dc.title.alternativeComparison of the Operational Reliability of the Press-Fit Connection Axlebox Site, Different Methods Reneweden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КІСЕ
Випуск 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf341,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.