Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2215
Title: Основные направления и методы повышения надежности аппаратуры и защиты информации телемеханических комплексов тягового электроснабжения железных дорог
Other Titles: Основні напрями та методи підвищення надійності апаратури та захисту інформації телемеханічних комплексів тягового електропостачання залізниць
The Main Directions and Methods of Improving the Reliability of Equipment and Information of Security Robots Complexes of Traction Power Supply
Authors: Матусевич, Александр Александрович
Keywords: надежность
железные дороги
аппаратура
надійність
залізниці
апаратура
reliability
railways
equipment
КЕПЗ
Issue Date: 2007
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск
Citation: Матусевич, А. А. Основные направления и методы повышения надежности аппаратуры и защиты информации телемеханических комплесов тягового электроснабжения железных дорог / А. А. Матусевич // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2007. – Вип. 15. – С. 32–35. – DOI: 10.15802/stp2007/17675.
Abstract: RU: Предложены организационные, технические и программные мероприятия, которые необходимо внедрить для повышения надежности аппаратуры и защиты информации информационно-управляющих телемеханических комплексов тягового электроснабжения железных дорог. Рассмотрены различные схемы защиты аппаратуры.
UK: Запропоновано організаційні, технічні і програмні заходи, які необхідно впровадити для підвищення надійності апаратури і захисту інформації інформаційно-керуючих телемеханічних комплексів тягового електропостачання залізниць. Розглянуто різні схеми захисту апаратури.
EN: The article offers organizational, technical and program measures, the application of which is necessary for increasing reliability of the equipment and protecting the information of informational & controlling tele-mechanical complexes of tractive power supply of railways. Various schemes of the equipment protection have been considered.
Description: А. Матусевич: ORCID 0000-0002-2174-7774
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2215
http://stp.diit.edu.ua/article/view/17675/15418
http://stp.diit.edu.ua/article/view/17675
ISSN: 2307-3489 (Print)
2307-6666 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/stp2007/17675
Appears in Collections:Статті КІСЕ
Випуск 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf240,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.