Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіщенко, Тетяна Миколаївнаuk_UA
dc.date.accessioned2014-03-31T11:45:57Z-
dc.date.available2014-03-31T11:45:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifierdoi: 10.15802/stp2013/12992en
dc.identifier.citationМіщенко, Т. М. Методи аналізу стохастичних перехідних електромагнітних процесів у системах електричної тяги / Т. М. Міщенко // Наука та прогрес транспорту. – 2013. – № 2(44). – С. 56–63 : схем. – Бібліогр. в кінці ст. – doi: 10.15802/stp2013/12992.uk_UK
dc.identifier.issn2307–3489 (Print)-
dc.identifier.issn2307 –6666 (Online)-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2163en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/12992/12782en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/12992en
dc.descriptionТ. Міщенко: ORCID: 0000-0001-6336-7350uk_UA
dc.description.abstractUK: Мета. Викладено сутності та основні характеристики методів розрахунку перехідних електромагнітних процесів в елементах і пристроях нелінійних динамічних систем електричної тяги з урахуванням стохастичного характеру зміни напруг і струмів в тягових мережах підсистеми електропостачання і в силових колах електрорухомого складу. Методика. Дослідження виконано за класичними методами і методиками нелінійної електротехніки і теорії ймовірностей, зокрема, за методиками застосування стаціонарних ергодичних і нестаціонарних випадкових процесів. Результати. Користуючись викладеними методами, представлено схему заміщення і систему нелінійних інтегро-диференціальних рівнянь електромагнітного стану двоколійної міжпідстанційної зони системи електричної тяги змінного струму; їх розрахунки дозволяють отримати електротягове струморозподілення на ділянках фідерних зон. Наукова новизна. З наукової точки зору робота цікава і важлива, по-перше, тим, що методи дозволяють врахувати імовірнісний характер зміни тягових напруг і струмів системи електротяги. По-друге, проведені дослідження дозволяють створити найбільш ефективний метод аналізу нелінійних кіл. Практична значимість. Практична цінність даного дослідження полягає у застосуванні викладених методів до аналізу електромагнітних та електроенергетичних процесів у системі тягового електропостачання у випадках швидкісного руху поїздів.uk_UA
dc.description.abstractRU: Цель. Изложены сущность и основные характеристики методов расчета переходных электромагнитных процессов в элементах и устройствах нелинейных динамических систем электрической тяги с учетом стохастического характера изменения напряжений и токов в тяговых сетях подсистемы электроснабжения и в силовых цепях электроподвижного состава. Методика. Исследование выполнено с использованием классических методов и методик нелинейной электротехники и теории вероятностей, в частности, методик применения стационарных эргодических и нестационарных случайных процессов. Результаты. Пользуясь изложенными методами, составлена схема замещения и система нелинейных интегро-дифференциальных уравнений электромагнитного состояния двухпутной межподстанционной зоны системы электрической тяги переменного тока; их расчеты позволяют получить электротяговое токораспределение на участках фидерных зон. Научная новизна. С научной точки зрения работа интересна и важна, во-первых, тем, что данные методы позволяют учесть вероятностный характер изменения тяговых напряжений и токов системы электротяги. Во-вторых, проведенные исследования позволяют создать наиболее эффективный метод анализа нелинейных цепей. Практическая значимость. Практическая ценность данного исследования заключается в применении изложенных методов к анализу электромагнитных и электроэнергетических процессов в системе тягового электроснабжения в случаях скоростного движения поездов.ru_RU
dc.description.abstractEN: Purpose. The essence and basic characteristics of calculation methods of transient electromagnetic processes in the elements and devices of non–linear dynamic electric traction systems taking into account the stochastic changes of voltages and currents in traction networks of power supply subsystem and power circuits of electric rolling stock are developed. Methodology. Classical methods and the methods of non–linear electric engineering, as well as probability theory method, especially the methods of stationary ergodic and non–stationary stochastic processes application are used in the research. Findings. Using the above-mentioned methods an equivalent circuit and the system of nonlinear integra-differential equations for electromagnetic condition of the double–track inter-substation zone of alternating current electric traction system are drawn up. Calculations allow obtaining electric traction current distribution in the areas of feeder zones. Originality. First of all the paper is interesting and important from scientific point of view due to the methods, which allow taking into account probabilistic character of change for traction voltages and electric traction system currents. On the second hand the researches develop the most efficient methods of nonlinear circuits’ analysis. Practical value. The practical value of the research is presented in application of the methods to the analysis of electromagnetic and electric energy processes in the traction power supply system in the case of high-speed train traffic.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськuk_UA
dc.subjectаналітичні методи моделюванняuk_UA
dc.subjectелектромагнітні процесиuk_UA
dc.subjectнелінійна динамічна системаuk_UA
dc.subjectелектрифікована ділянкаuk_UA
dc.subjectперехідні режимиuk_UA
dc.subjectелектровозuk_UA
dc.subjectаналитические методы моделированияru_RU
dc.subjectэлектромагнитные процессыru_RU
dc.subjectнелинейная динамическая системаru_RU
dc.subjectэлектрифицированный участокru_RU
dc.subjectпереходные режимыru_RU
dc.subjectэлектровозru_RU
dc.subjectanalytical methods of modelingen
dc.subjectelectromagnetic processesen
dc.subjectnonlinear dynamic systemen
dc.subjectelectrified districten
dc.subjecttransient modesen
dc.subjectelectric locomotiveen
dc.subjectКЕПЗuk_UA
dc.titleМетоди аналізу стохастичних перехідних електромагнітних процесів у системах електричної тягиuk_UA
dc.title.alternativeМетоды анализа стохастических переходных электромагнитных процессов в системах электрической тягиru_RU
dc.title.alternativeAnalysis Methods of Stochastic Transient Electro–Magnetic Processes in Electric Traction Systemen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КІСЕ
№ 2 (44)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
402mish.pdf405,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.