Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2152
Title: Mind Mapping as Means of Foreing Communicate Competance Formation at English Classes
Other Titles: Інтелектуальні карти як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності на уроках англійської мови
Интеллектуальные карты как средство формирования иноязычной коммуникативной компетентности на уроках английского языка
Authors: Pererva, Kateryna M.
Pererva, Yekaterina M.
Перерва, Катерина Михайлівна
Перерва, Екатерина Михайловна
Keywords: інтелектуальні карти
интеллектуальные карты
mind maps
іншомовна комунікативна компетентність
иноязычная коммуникативная компетентность
foreign language communicative competence
уроки англійської мови
уроки английского языка
English Classes
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харків
Abstract: EN: The paper discusses the issues of using mind maps at the English class which give many possibilities for teachers of English as a foreign language and their application for supporting various language learning activities and enhance learner motivation involving creativity into tasks.
UK: Обговорюються проблеми використання інтелектуальних карт на уроках англійської, які дають багато можливостей для викладачів англійської як іноземної мови, та проблеми їх застосування для підтримки різних видів діяльності при вивченні мови та підвищення мотивації вивчаючого з елементами творчості в завданнях.
Description: Pererva, Ye. М. Mind Mapping as Means of Foreing Communicate Competance Formation at English Classes / Ye. М. Pererva // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук : зб. нак. пр. Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-ту. — Харків, 2013. — С. 378—382.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2152
Appears in Collections:Статті КІМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva.pdf66,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.