Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлохин, Евгений Петровичru_RU
dc.contributor.authorБлохін, Євген Петровичuk_UA
dc.contributor.authorBlokhin, Yevgen P.en
dc.contributor.authorГрановский, Роман Берковичru_RU
dc.contributor.authorГрановський, Роман Берковичuk_UA
dc.contributor.authorGranovskiy, Roman B.en
dc.contributor.authorДзичковский, Евгений Михайловичru_RU
dc.contributor.authorДзичковський, Євген Михайловичuk_UA
dc.contributor.authorDzichkovskiy, Yevhen M.en
dc.contributor.authorКривчиков, Алексей Евгеньевичru_RU
dc.contributor.authorКривчиков, Олексій Євгеновичuk_UA
dc.contributor.authorKryvchykov, Alexei Ye.en
dc.contributor.authorKrivchicov, Alexei Ye.ru_RU
dc.contributor.authorГрановская, Наталья Иосифовнаuk_UA
dc.contributor.authorГрановська, Наталія Йосипівнаen
dc.contributor.authorGranovskaya, Natalie I.ru_RU
dc.contributor.authorЦиюпа, А.uk_UA
dc.contributor.authorЦіюпа, А.en
dc.contributor.authorTsiyupa, А.en
dc.date.accessioned2014-03-05T11:52:38Z-
dc.date.available2014-03-05T11:52:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifierdoi: 10.15802/stp2013/16572-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2110-
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/16572/15625-
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/16572-
dc.descriptionРезультаты ходовых динамических испытаний дизельного поезда типа 630М производства AO PESA (Польша) / Е. П. Блохин [и др.] // Наука та прогрес транспорту. – 2013. – № 4 (46). – С. 18–29 : рис. – Библиогр. в конце ст. – doi: 10.15802/stp2013/16572.ru_RU
dc.description.abstractRU: Цель. Экспериментальное определение значений динамических показателей, характеризующих безопасность движения рельсового автобуса по прямым и криволинейным участкам железнодорожного пути и стрелочным переводам, и проверка соответствия их требованиям нормативных документов. Методика. Методы испытаний основываются на сравнении показателей динамических качеств автобуса, полученных экспериментально, с их допускаемыми значениями. В качестве определяющих безопасность движения показателей, численные значения которых приведены далее, используются: коэффициент запаса устойчивости от схода колеса с рельса; коэффициенты вертикальной динамики в первой и второй ступенях рессорного подвешивания; рамные силы; плавность хода. Определение коэффициента запаса устойчивости от схода колеса с рельса производится по известной методике. Коэффициенты вертикальной динамики в каждой ступени рессорного подвешивания определяются как отношение динамических вертикальных прогибов к величинам их статических значений, соответствующих заданной населенности автобуса. Результаты. Значения коэффициентов вертикальной динамики вагонов поезда в первой и второй ступенях рессорного подвешивания, а также значения рамных сил и показателей плавности хода не превышали допустимых нормативных значений, а коэффициент запаса устойчивости против схода колеса с рельса был больше минимально допустимого значения. Научная новизна. Получены значения показателей, характеризующих динамические качества нового типа рельсового автобуса, и показана возможность его эксплуатации на магистральных путях железных дорог Украины. Практическая значимость. Определены допустимые скорости движения рельсового автобуса по различным участкам железнодорожного пути.ru_RU
dc.description.abstractUK: Мета. Експериментальне визначення значень динамічних показників, що характеризують безпеку руху рейкового автобуса на прямих і криволінійних ділянках залізничної колії та стрілочних переводах, і перевірка їх відповідності вимогам нормативних документів. Методика. Методи випробувань базуються на порівнянні експериментально визначених показників динамічних якостей автобуса з їх допустимими значеннями. Як показники, що визначають безпеку руху, числові значення яких наведено далі, використовуються: коефіцієнт запасу стійкості проти сходу колеса з рейки; коефіцієнти вертикальної динаміки в першому та другому ступенях ресорного підвішування; рамні сили; плавність ходу. Визначення коефіцієнта запасу стійкості проти сходу колеса з рейки виконується за відомою методикою. Коефіцієнти вертикальної динаміки в кожному ступені ресорного підвішування визначаються як відношення динамічних вертикальних прогинів до величин їх статичних значень, що відповідають заданій населеності автобуса. Результати. Значення коефіцієнтів вертикальної динаміки вагонів поїзда в першому й другому ступенях ресорного підвішування, а також значення рамних сил і показників плавності ходу не перевищили допустимих нормативних значень, а коефіцієнт запасу стійкості проти сходу колеса з рейки був більшим за мінімально допустиме значення. Наукова новизна. Отримано значення показників, що характеризують динамічні якості нового типу рейкового автобуса, та визначена можливість його експлуатації на магістральних коліях залізниць України. Практична значимість. Визначено допустимі швидкості руху рейкового автобуса по різних ділянках залізничної колії.uk_UA
dc.description.abstractEN: Purpose. Experimental definition of values of the dynamic parameters characterizing traffic safety of the rail autobus in tangent and curved track sections and switches, and conformity check to their demands of normative documents. Methodology. Test methods are based on comparison of experimentally determined dynamic qualities of the autobus with their admitted values. As the parameters defining traffic safety, the numerical value of which is resulted further, are used the following ones: the derailment stability coefficient; vertical dynamics coefficients in the first and second steps of spring suspension; the frame forces; smoothness of movement. Determination of the derailment stability coefficient is performed by a known technique. Vertical dynamics coefficients in the each step of spring suspension are defined as the relation of dynamic vertical bending flexures to magnitudes of their static values corresponding to the set occupancy of the autobus. Findings. Coefficient values of the vertical dynamics of train carriages in the first and second steps of spring suspension, as well as the value of frame forces and parameters of movement smoothness did not exceed the admissible standard values, and was higher than the minimum admissible value. Originality. Values of the parameters characterizing dynamic qualities of new type of the rail autobus are obtained, and possibility of its operation on the main ways of the railways of Ukraine is shown. Practical value. Admissible speeds of the rail autobus traffic on various railway track sections are defined.en
dc.language.isoru_RU-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectдинамические испытанияru_RU
dc.subjectдизельный поезд типа 630М двухсекционныйru_RU
dc.subjectкоэффициенты динамикиru_RU
dc.subjectрамная силаru_RU
dc.subjectпоказатели плавности ходаru_RU
dc.subjectдинамічні випробуванняuk_UA
dc.subjectдизельний поїзд типу 630М двосекційнийuk_UA
dc.subjectкоефіцієнти динамікиuk_UA
dc.subjectрамна силаuk_UA
dc.subjectпоказники плавності ходуuk_UA
dc.subjectdynamic testsen
dc.subjectthe diesel train 630M two-sectionen
dc.subjectdynamic factoren
dc.subjectframe strengthen
dc.subjectperformance of movement smoothnessen
dc.subjectКБМuk_UA
dc.titleРезультаты ходовых динамических испытаний дизельного поезда типа 630М производства АО PESA (Польша)ru_RU
dc.title.alternativeРезультати ходових динамічних випробувань дизельного поїзда типу 630М виробництва АТ PESA (Польща)uk_UA
dc.title.alternativeDynamic Running Test Results of Diesel Train 630M of Production А.S. PESA (Poland)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КБМ
№ 4 (46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf1,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.