Інші праці КБМ

Permanent URI for this collection

RU: Другие труды
EN: Other Works

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 41
  • Item
    Сортамент сталевих виробів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Банніков, Дмитро Олегович
    UKR: Довідник призначено для використання студентами всіх форм навчання спеціальностей 192 «Будівництво та цивільна інженерія» та 133 «Галузеве машинобудування» під час виконання індивідуальних завдань, розрахунково-графічних робіт, курсових робіт та проектів, кваліфікаційних робіт. У Довіднику наведено сортамент основних сучасних сталевих виробів. В якості додаткової довідкової інформації подано найбільш розповсюджені характеристики для сталевих елементів. Ліцензовано за ліцензією Creative Commons Attribution (CC BY-NC-SA 4.0).
  • Item
    Пристрій для стикування відсіків
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Самойленко, Ігор Дмитрович; Вострокнутова, Ірина Валеріївна
    UKR: Пристрій для стикування відсіків складається з поділюваного бандажа та механізмів відведення бандажа до упору. Діаметр поділюваного бандажа в вільному стані більший за діаметр фланців відсіків, що з'єднуються. Поділюваний бандаж містить пружне бандажне кільце, утворене з'єднаними пружинами сегментами, оснащеними запірними елементами з конічними внутрішніми поверхнями та циліндричними проточками, яке стягується за допомогою складених гнучких обтискних півкілець, в фітинги крайніх частин яких встановлені піромеханізми, а внутрішні частини півкілець з'єднані між собою шпильками, затяжка яких забезпечує рівномірність стягування поділюваного бандажа. Механізми відведення бандажа до упору закріплені на відсіку, що залишається. Сегменти бандажного кільця складаються з набору з'єднаних клеєм штампованих з листа пластин, що містять запірний профіль та отвір, в який встановлена вигнута за радіусом трубка, кінці якої розвальцьовані по краях сегмента, додатково з'єднуючи набір пластин.
  • Item
    Пристрій бандажний для з'єднання відсіків
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Письменний, Євген Олександрович; Самойленко, Ігор Дмитрович; Скогарєв, Ігор Євгенович; Вострокнутова, Ірина Валеріївна
    UKR: Пристрій бандажний для з'єднання відсіків містить пружний подільний бандаж, утворений двома півкільцями, оснащеними запірними елементами із конічною внутрішньою поверхнею й циліндричним проточуванням, діаметри яких у вільному стані більші зовнішнього діаметра зовнішньої поверхні фланців, які стягнуті між собою за допомогою двох піромеханізмів, установлених тангенціально до зовнішньої поверхні оболонок обертання, та стягувальних гайок зі сферичними шайбами; а також закріплених на кронштейнах відсіку, що залишається, механізмів відведення бандажа. Кожне з півкілець подільного бандажа містить сегмент та з'єднане з ним скобами пружне обтискне півкільце. У конструкції сегментів передбачені конічні поверхні та проточування, які утворюють біконусний запірний профіль, та радіальні пази, що зменшують жорсткість сегментів в радіальному напрямку; а пружні обтискні півкільця є складеними і містять частини, з'єднані стягувальними шпильками, затягуванням яких забезпечують рівномірність стискання півкілець, що з'єднують між собою за допомогою встановлених в фітинги крайніх частин обтискних півкілець піромеханізмів з гайками.
  • Item
    Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу (патент 78952)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2013) Гаркаві, Наум Якович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна
    UKR: Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу, у якому зносостійкі елементи виконані у вигляді змінних пластинок з бейнітного чавуну із сфероїдальним графітом, а стальна пластина, на якій закріплено зносостійкий матеріал, вставлена у вусики клина.
  • Item
    Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78953)
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна
    UKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить тріангелі та закріплені на них гальмові колодки. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді кульового підшипника.
  • Item
    Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78951)
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна
    UKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки.
  • Item
    Пристрій стикування вузлів та відсіків
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Письменний, Євген Олександрович; Самойленко, Ігор Дмитрович; Скогарєв, Ігор Євгенович; Вострокнутова, Ірина Валеріївна
    UK: Пристрій стикування вузлів та відсіків складається з пружного поділюваного бандажа, утвореного двома півкільцями, оснащеними запірними елементами із конічною внутрішньою поверхнею й циліндричною проточкою, діаметри яких у вільному стані більші зовнішнього діаметра зовнішньої поверхні фланців. На кінцях півкілець виконані фітинги, стягнуті між собою за допомогою двох піромеханізмів. Корпуси піромеханізмів та стяжні гайки зі сферичними шайбами зафіксовані у фітингах. На відсіку, що залишається, закріплені уловлювачі та механізми втягування. Півкільця пружного поділюваного бандажа виконані складеними і містять сегменти, оснащені запірними елементами із конічною внутрішньою поверхнею й циліндричною проточкою та фітингами, виконаними як одне ціле з сегментами. Півкільця з'єднуються між собою двома піромеханізмами, розміщеними в зовнішніх фітингах крайніх сегментів, з'єднаних між собою встановленими у внутрішні фітинги гвинтами і гайками. Між сегментами змонтовані пластинчасті пружини.
  • Item
    Пристрій бандажний стикування вузлів та відсіків
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Письменний, Євген Олександрович; Самойленко, Ігор Дмитрович; Скогарєв, Ігор Євгенович; Вострокнутова, Ірина Валеріївна
    UK: Пристрій бандажний стикування вузлів та відсіків складається з пружного поділюваного бандажа, утвореного кільцевим комплектом притискачів, оснащених запірними елементами з конічною проточкою, що повторює контур зістикованих фланців торцевих шпангоутів відсіків; стяжної стрічки, що охоплює притискачі і складається із секцій, з'єднаних у кільце піромеханізмами, а також пружин відводу стрічки й притискачів після спрацьовування піромеханізмів. Причому діаметр поділюваного бандажу в вільному стані більший зовнішнього діаметра зовнішньої поверхні фланців з'єднувальних відсіків. Кільцевий комплект притискачів поділюваного бандажа розміщений в єдиному корпусі, виконаному двома півкільцями з профілем у формі швелера, а притискачі пересуваються в корпусі по напрямних, з'єднані з ним за допомогою плоских пружин з дроту та обтискаються до фланців з'єднувальних відсіків за допомогою складених обтискних стрічкових півкілець, кінці яких з'єднані піромеханізмами, а внутрішні частини (числом не менше восьми) з'єднуються за допомогою шпильок.
  • Item
    Пристрій бандажний з'єднання роз'єднувальних відсіків
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Письменний, Євген Олександрович; Самойленко, Ігор Дмитрович; Скогарєв, Ігор Євгенович; Вострокнутова, Ірина Валеріївна
    UK: Пристрій бандажний з'єднання роз'єднувальних відсіків складається з пружного подільного бандажа, утвореного двома півкільцями, оснащеними запірними елементами із конічною внутрішньою поверхнею й циліндричним проточуванням, діаметри яких у вільному стані більші зовнішнього діаметра зовнішньої поверхні фланців, та закріплених на кронштейнах відсіку, що залишається, механізмів відведення бандажа. Півкільця подільного бандажа містять з'єднані пластинчастими пружинами складені сегменти та обтискні стрічки, кожна з яких складається з двох з'єднаних стягувальними шпильками частин. Обтискні стрічки з'єднуються між собою встановленими в прикріплені до стрічок фітинги піромеханізмами з гайками, затягуванням яких до фланців відсіків притискаються сегменти. Кожний з сегментів складається з двох частин, встановлених з зазором, і на кожній з частин сегмента передбачені конічні поверхні та проточування, які після з'єднання частин сегментів болтами та гайками утворюють біконусний запірний профіль.
  • Item
    Надресорна балка візка вантажного вагона
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Мямлін, Сергій Віталійович; Тен, Алєксандр Алексєєвіч; Недужа, Лариса Олександрівна
    UK: Надресорна балка візка вантажного вагона має опорну поверхню для п'ятника кузова вагона у вигляді підп'ятника, опорні поверхні для пружин ресорних комплектів. Над зоною встановлення ресорних комплектів виконані дві площадки з отворами, міжосьова відстань між отворами визначається конструктивно, горизонтальні полки надресорної балки розміщуються під площадками, які виконані в одній площині з площиною підп'ятника візка.
  • Item
    Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна
    UK: 1. Об'єкт винаходу: гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, може бути використано в конструкції гальмової важільної передачі транспортного засобу. 3. Суть винаходу. Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу має закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Новим є те, що вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки. 4. Відома гальмова важільна передача візка транспортного засобу, яка використовується для збільшення зусилля від штока гальмового циліндра та для передачі цього зусилля на гальмові колодки. Передача складається з важелів, які між собою з'єднуються шарнірами, тобто обертовими кінематичними парами. 5. Технічний результат. Підвищення ефективності роботи гальмової важільної передачі через використання в ній технічних рішень, які технологічно обґрунтовані, а також підвищення надійності функціонування гальмової важільної передачі, особливо в кривих ділянках колії, що в свою чергу позитивно вплине на безпеку руху на залізницях.
  • Item
    Тренажер для навчання машиніста магістрального локомотива
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Акулов, Артем Сергійович; Бабакова, Оксана Вікторівна; Глухов, Віктор Валентинович; Євдомаха, Григорій Васильович; Железнов, Констянтин Ігорович; Журавлев, Антон Юрійович; Заболотний, Олександр Миколайович; Урсуляк, Людмила Вікторівна; Чабанюк, Євген Вікторович; Швець, Анжела Олександрівна
    UK: Тренажер для навчання машиніста локомотива містить макет кабіни машиніста, пристрій, моделюючий маршрут руху і зміни сигналів світлофорів. Тренажер являє собою апаратний комплекс, який може бути розташований як у макеті кабіни локомотива, так і поза нею, що включає робочі місця машиніста локомотива та інструктора, обладнані комп'ютерами, зв'язаними по локальній мережі. Комп'ютер робочого місця машиніста з'єднаний із блоком відображення панорами навколишнього середовища, блоком відображення оптимальної траєкторії руху, блоком визначення оптимальної потужності тяги та гальмування і блоком імітацій аудіоефектів. Комп'ютер робочого місця інструктора з'єднаний із блоком бази даних ділянок, локомотивів і розкладів руху поїздів, з блоком відображення схеми ділянки, по якій рухається поїзд, блоком моделювання системи СЦБ, блоком визначення поздовжніх динамічних зусиль, прискорень, швидкості та координати поїзда, блоком імітації несправностей систем локомотива, блоком розрахунку економічного по витратам енергоносіїв режиму руху поїзда, блоком зв'язку комп'ютера з апаратною частиною локомотива, блоком фіксації та збереження результатів поїздки, блоком аналізу результатів поїздки, блоком імітацій системи пристрою контролю пильності машиніста, блоком управління поїзною ситуацією, блоком оцінки стійкості руху кожного вагона та блоком імітації погодних умов навколишнього середовища.
  • Item
    Кришка люка піввагона (патент 59225)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія Володимирівна
    UK: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних бічних і трьох поздовжніх (передньої, середньої і задньої) обв'язок, перекритих штампованим листом. Поздовжня середня обв'язка складається із двох балок і листа кришки люка, виконаного плоским.
  • Item
    Кришка люка піввагона (патент 58976)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія Володимирівна
    UK: Кришка люка піввагона містить петлі, дві поперечні бічні і три поздовжні (передню, середню і задню) обв'язки, перекриті штампованим листом з гофрами, які розташовані поперек поздовжньої осі піввагона. Передня обв'язка утворена загнутим штампованим листом і двома Г-подібними профілями.
  • Item
    Кришка люка піввагона
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія Володимирівна
    UK: Кришка люка піввагона має петлі та складається з двох поперечних бічних і трьох поздовжніх обв'язок П-подібного профілю, перекритих штампованим листом з гофрами. Між кріпленнями петель розміщена підсилююча планка. Петлі люка виконані клепаними.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 95829)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Блохін, Євген Петрович; Коротенко, Михайло Леонідович; Мархай, Володимир Вікторович; Ісопенко, Іван Васильович; Панасенко, Віталій Якович; Грановський, Роман Беркович; Клименко, Ірина Володимирівна; Федоров, Євген Федорович; Шевченко, Валентин Петрович
    UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона належить до випробувальної техніки. Стенд містить закріплені колеса візка та рейки, закріплені в центральній частині на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщений центрувальний підшипник, та органи горизонтального навантаження. Платформа має вертикальні опори, через які на платформу передається навантаження від коліс візка. Кожна опора закінчуються котком, який має можливість перекочуватися по фундаментних плитах по колу відносно осі платформи. А органами горизонтального навантаження є домкрати з реєструючими пристроями, які закріплені на фундаменті стенда по діагоналі платформи. Стенд забезпечує зменшення навантаженості поворотної платформи, що приводить до зменшення її інерційності та витрат матеріалу, що підвищує якість випробувань.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 92398)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген Федорович
    UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона належить до випробувальної техніки. Стенд містить рейки, П-подібний стояк, закріплений на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, опорний та центрувальний підшипники, пристрій для фіксації положення візка на стенді та його виштовхування, пульт керування та пристрій для записування результатів досліджень. На поперечній балці П-подібного стояка жорстко закріплений орган вертикального навантаження подвійної дії. По осі рухомої частини цього органу через опорний та центрувальний підшипники закріплена рухома, за рахунок розміщеного між нерухомою та рухомою частинами опорного підшипника механізму поворотної дії горизонтального навантаження, балка, яка імітує шворневу балку піввагона. Балка додатково підвішена до згаданої вище поперечної балки за допомогою податливих елементів. А нерухома частина опорного підшипника має зв'язок з цією поперечною балкою за допомогою напрямних у вигляді шліцевих з'єднань. За рахунок вдосконалення конструкції стенд дозволяє з більшою достовірністю виявляти силу тертя у ковзунах та визначати її величину.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 87752)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген Федорович
    UK: Винахід належить до випробувальної техніки і може бути використаний для дослідження сил тертя у ковзунах - бокових опорах кузова на візки вантажного вагона при його обертанні відносно кузова вагона. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона має рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П-подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзунами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленим до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органу горизонтального навантаження. Крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона дозволяє виявити силу тертя у ковзунах та визначити величину цієї сили, а також моменту сили тертя при вилянні візка відносно кузова.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзанах візка вантажного вагона (патент 31842)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген Федорович
    UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П- подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзанами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленого до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органа горизонтального навантаження, крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 48537)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Блохін, Євген Петрович; Коротенко, Михайло Леонідович; Мархай, Володимир Вікторович; Ісопенко, Іван Васильович; Панасенко, Віталій Якович; Грановський, Роман Беркович; Клименко, Ірина Володимирівна; Федоров, Євген Федорович; Шевченко, Валентин Петрович
    UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, закріплені на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщено центрувальний підшипник, органи горизонтального навантаження. Чотири опори розташовані у вертикальних площинах, в яких на платформу передається навантаження від коліс візка. Несуча конструкція платформи виконана у вигляді двох подовжніх балок. При цьому котки мають можливість перекочуватися по колу відносно центра підшипника по фундаментних плитах.