Експериментальна перевірка ефективності формування у майбутніх учителів англомовної компетенції в діалогічному мовленні (препринт)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Уманський державний педагогічний ун-т ім. Павла Тичини
Abstract
UK: Стаття присвячена опису основних етапів перевірки ефективності двох варіантів моделі формування компетенції майбутніх учителів у діалогічному мовленні на заняттях з англійської мови як другої іноземної. Розглядаються організація й результати методичного експериментального навчання.
RU: Статья посвящена описанию основных этапов организации экспериментальной проверки эффективности двух моделей формирования англоязычной компетенции будущих учителей в диалогической на занятиях второго иностранного языка. В статье рассматривается организация и результаты методического экспериментального обучения.
EN: This article examines the organization of the qualitative study investigating the efficiency of development of competence in dialogical speech at English lessons as the second foreign language for future teachers. Some aspects of the research, particularly its structure, organization and results are described.
Description
Т. Коробейнікова: ORCID 0000-0001-9218-5409
Keywords
англійська мова, друга іноземна мова, діалогічне мовлення, мультимедійна вправа, тест, експериментальна перевірка, английский язык, второй иностранный язык, диалогическая речь, мультимедийное упражнение, экспериментальная проверка, English, second foreign language, dialogical speech, multimedia task, test, experimental testing, КФП
Citation
Коробейнікова, Т. І. Експериментальна перевірка ефективності формування у майбутніх учителів англомовної компетенції в діалогічному мовленні : [препринт] / Т. І. Коробейнікова // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. / Уман. держ.пед. ун-т ім. П. Тичини. – Умань, 2012. – Вип. 6(1). – С. 44–49.