Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1828
Title: | Вплив допустимих контактних напружень між колесом і рейкою на динаміку візків кранів |
Other Titles: | Влияние допустимых контактных напряжений между колесом и рельсом на динамику тележек кранов Influence of Possible Contact Tensions Between a Wheel and Rail on the Dynamics of Light Carts of Faucets |
Authors: | Бондаренко, Леонід Миколайович Бондаренко, Леонид Николаевич Bondarenko, Lеоnid M. Bondarenko, Leonid N. Колбун, Віктор Вікторович Колбун, Виктор Викторович Kolbun, Victor V. Жаковський, Олександр Дмитрович Жаковский, Александр Дмитриевич Zhakovskyi, Olexander D. |
Keywords: | динамічні навантаження час гальмування допустимі контактні напруження прискорення термін служби динамические нагрузки время торможения допустимые контактные напряжения ускорение срок службы dynamic loadings braking time possible contact tensions acceleration term of service |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Вісник сертифікації залізничного транспорту |
Abstract: | UK: Запропонована методика вдосконалення керування динамічними процесами візків мостових кранів зміною матеріалів коліс. Доведено, що допустиме приведене прискорення збільшується зі збільшенням величини допустимих контактних напружень в межах їх існуючих величин у декілька раз, а допустимий момент двигуна зменшується. RU: Предложенная методика усовершенствования управлением динамическими процессами тележек мостовых кранов заменой материалов колес. Доказано, что допустимое приведенное ускорение увеличивается с увеличением величины допустимых контактных напряжений в пределах их существующих величин в несколько раз, а допустимый момент двигателя уменьшается. EN: The Offered method of improvement a management the dynamic processes of light carts of travelling cranes by replacement of materials of wheels. It is well-proven that the possible resulted acceleration is increased with the increase of size of possible contact tensions within the limits of their existent sizes in once or twice, and the possible moment of engine diminishes. |
Description: | Бондаренко, Л. М. Вплив допустимих контактних напружень між колесом і рейкою на динаміку візків кранів / Л. М. Бондаренко, В. В. Колбун, О. Д.Жаковський // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2012. — №6. — С. 7—12. |
URI: | http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1828 |
Appears in Collections: | Статті КТМЕХ |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.