Корпоративна культура як чинник формування позитивного іміджу бібліотеки вищого навчального закладу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДНУЗТ
Abstract
UK: З‘ясовано поняття корпоративної культури бібліотеки. Розглянуто корпоративну культуру як інструмент організаційного управління бібліотекою ВНЗ та як чинник формування її позитивного іміджу.Проаналізовано основні складові корпоративної культури бібліотеки.
RU: Выяснено понятие корпоративной культуры библиотеки. Рассмотрена корпоративная культура как инструмент организационного управления библиотекой ВУЗа и как фактор формирования ее положительного имиджа. Проанализированы основные составляющие корпоративной культуры библиотеки.
EN: The notion of library corporate culture is clarified. Corporate culture as means of university library organizational management and as an agent of formation of its positive image is discussed. Basic elements of library corporate culture are analyzed.
Description
Дікунова О. А. Корпоративна культура як чинник формування позитивного іміджу бібліотеки вищого навчального закладу // Библиотека высшей школы на новом этапе развития социальных коммуникаций : материалы междунар. науч.-практ. конф., 24-25 окт. 2013 г. / М-во образования и науки Украины, Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. трансп. им. акад. В. Лазаряна. - Днепропетровск, 2013. - С. 35-39.
Keywords
корпоративна культура, бібліотека ВНЗ, імідж бібліотеки, професійні цінності, етика бібліотечних фахівців, корпоративная культура, библиотека ВУЗа, corporate culture, university library, library image, professional values, librarian ethics, имидж библиотеки, профессиональные ценности, этика библиотечных специалистов
Citation