Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутько, Тетяна Василівнаuk_UA
dc.contributor.authorПрохорченко, Андрій Володимировичuk_UA
dc.contributor.authorМузикіна, Світлана Ігорівнаuk_UA
dc.contributor.authorМузыкина, Светлана Игоревнаru_RU
dc.contributor.authorMuzykina, Svetlana I.en
dc.date.accessioned2013-10-21T12:47:54Z-
dc.date.available2013-10-21T12:47:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБутько, Т. В. Формування моделі оперативного управління процесом просування вагонів з небезпечними вантажами в підсистемі “технічна станція – прилегла дільниця” на базі нечіткої ситуаційної мережі / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, С. І. Музикіна // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2012. – № 5. – С. 13–16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1746-
dc.descriptionС. Музикіна: ORCID 0000-0002-5832-6949uk_UA
dc.description.abstractUK: У роботі запропоновано для формалізації технології оперативного управління процесом просування вагонів з небезпечними вантажами в підсистемі "технічна станція - прилегла дільниця" використовувати підхід на основі побудови нечіткої ситуаційної моделі, яка дозволяє зменшити ризики виникнення потенційно можливих транспортних подій і пов'язаних з ними збитків в процесі виконання поїзної і маневрової роботи шляхом інтелектуальної підтримки планування.uk_UA
dc.description.abstractRU: В работе предложено для формализации технологии оперативного управления процессом продвижения вагонов с опасными грузами в подсистеме "техническая станция - прилегающий участок" использовать подход на основе построения нечеткой ситуационной модели, которая позволяет уменьшить риски возникновения потенциально возможных транспортных событий и связанных с ними убытков в процессе выполнения поездной и маневровой работы путем интеллектуальной поддержки планирования.ru_RU
dc.description.abstractEN: In this paper we proposed to formalize the operational process control technology to promote cars with dangerous cargoes in the subsystem "technical station - adjacent area" using an approach based on the construction of fuzzy situational model, which can reduce the risks of potentially possible traffic events and associated losses during the train operations and shunting through intelligent support of planning EN: In this paper we proposed to formalize the operational process control technology to promote cars with dangerous cargoes in the subsystem "technical station - adjacent area" using an approach based on the construction of fuzzy situational model, which can reduce the risks of potentially possible traffic events and associated losses during the train operations and shunting through intelligent support of planning.en
dc.language.isouk-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectвагони з небезпечними вантажамиuk_UA
dc.subjectнечітка ситуаційна мережаuk_UA
dc.subjectеволюційне моделюванняuk_UA
dc.subjectжелезнодорожный транспортru_RU
dc.subjectвагоны с опасными грузамиru_RU
dc.subjectнечеткая ситуационная сетьru_RU
dc.subjectэволюционное моделированиеru_RU
dc.subjectrailway transporten
dc.subjectcars with dangerous goodsen
dc.subjectfuzzy situational networken
dc.subjectevolutionary modelingen
dc.titleФормування моделі оперативного управління процесом просування вагонів з небезпечними вантажами в підсистемі “технічна станція – прилегла дільниця” на базі нечіткої ситуаційної мережіuk_UA
dc.title.alternativeФормирование модели оперативного управления процессом продвижения вагонов с опасными грузами в подсистеме "техническая станция - прилегающая участок" на базе нечеткой ситуационной сетиru_RU
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_Butko_2012_03.pdf136,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.