Цифрова система діагностування рейкових кіл на перегоні 25 Гц

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет науки і технологій, Дніпро
Abstract
UKR: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 22 рисунка, 2 таблиці та 13 джерел літератури. В магістерській роботі приведений аналіз існуючих сучасних систем діагностики, які використовуються на ділянках Укрзалізниці та виявлені важливі недоліки даних систем. приведені вимоги до рейкових кіл, обрані точки вимірювання, представлена методика автоматизованого визначення параметрів рейкового кола частотою 25 Гц та проведені експериментальні розрахунки використовуючи даний метод, які доводять, що даний метод можна використовувати на практиці. розроблені структурна схема системи діагностики рейкового кола на перегоні 25 Гц та принципова схема лінійного контролера. Приведені принцип роботи та розрахунки окремих блоків лінійного контролеру для введення аналогового сигналу в цифровій системи. Висновок. Впровадження методу автоматизованого діагностування рейкових кіл кодового автоблокування з частотою 25 Гц дозволить суттєво знизити експлуатаційні витрати, підвищити надійність роботи рейкових кіл та підвищити безпеку руху поїздів на перегонах.
ENG: The master's thesis is completed on 66 pages, contains 22 figures, 2 tables and 13 sources of literature. The master's thesis presents an analysis of the existing modern diagnostic systems used on the sections of Ukrzaliznytsia is presented and important shortcomings of these systems are identified. requirements for rail circuits are given, measurement points are selected, a technique for automated determination of rail circuit parameters with a frequency of 25 Hz is presented, and experimental calculations using this method are carried out, which prove that this method can be used in practice. the structural diagram of the rail circuit diagnostics system on the 25 Hz race and the schematic diagram of the linear controller were developed. The principle of operation and calculations of individual blocks of a linear controller for inputting an analog signal into a digital system are given. Conclusion. The implementation of the method of automated diagnosis of coded auto-blocking rail circles with a frequency of 25 Hz will significantly reduce operating costs, increase the reliability of rail circles, and increase the safety of train movement during races.
Description
Keywords
діагностика рейкових кіл, режими роботи рейкових кіл, PIC-мікроконтролер, CAN-контролер, залізнична автоматика, цифрова система, diagnostics of rail circuits, operating modes of rail circuits, PIC-microcontroller, CAN-controller, railway automation, microprocessor system, ВКР, КАТ
Citation
Петровський О. С. Цифрова система діагностування рейкових кіл на перегоні 25 Гц: дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 151 – Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / наук. керівник В. І. Профатилов ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2022. 66 с.