Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіщенко, Максим Івановичuk_UA
dc.date.accessioned2013-05-08T08:40:43Z-
dc.date.available2013-05-08T08:40:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifierDOI: 10.15802/stp2012/9167en
dc.identifier.citationМіщенко, М. І. Конкурентоспроможність залізничного транспорту в умовах нового організаційно-господарського механізму функціонування інфраструктури / М. І. Міщенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41. – С. 266–274. – DOI: 10.15802/stp2012/9167.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3489 (Print)-
dc.identifier.issn2307-6666 (Online)-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1614en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/9167en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/9167/7954en
dc.descriptionМ. Міщенко: ORCID 0000-0003-0372-1957uk_UA
dc.description.abstractUK: Досліджується транспортна інфраструктура залізниць країн ЄС-27 в умовах нового організаційно-господарського механізму функціонування, а також динаміка рівня конкурентоспроможності залізничного транспорту як результат реформування залізниць країн ЄС-27, за умов реалізації Європейського транспортного законодавства.uk_UA
dc.description.abstractRU: Исследуется транспортная инфраструктура железных дорог стран ЕС-27 в условиях нового организационно-хозяйственного механизма функционирования, а также динамика уровня конкурентоспособности железнодорожного транспорта как результат реформирования железных дорог стран ЕС-27, в условиях реализации Европейского транспортного законодательства.ru_RU
dc.description.abstractEN: The transport infrastructure of railways of the countries of EU-27 in the conditions of functioning new organizational-economic mechanism, and also dynamics of level of competitiveness of a railway transportation as result of reforming of railways of the countries of EU-27, in the conditions of realisation of the European transport legislation is investigated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськuk_UA
dc.subjectорганізаційно-господарський механізмuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectсегмент ринкуuk_UA
dc.subjectдирективи ЄСuk_UA
dc.subjectвертикальне розділенняuk_UA
dc.subjectнезалежний оператор залізничних перевезеньuk_UA
dc.subjectорганизационно-хозяйственный механизмru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectсегмент рынкаru_RU
dc.subjectдирективы ЕСru_RU
dc.subjectвертикальное разделениеru_RU
dc.subjectнезависимый оператор железнодорожных перевозокru_RU
dc.subjectorganizational-economic mechanismen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjecta segment of the marketen
dc.subjectEU instructionen
dc.subjectthe vertical divisionen
dc.subjectthe independent operator of rail transportationen
dc.subjectКЕМuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність залізничного транспорту в умовах нового організаційно-господарського механізму функціонування інфраструктуриuk_UA
dc.title.alternativeКонкурентоспособность железнодорожного транспорта в условиях нового организационно- хозяйственного механизма функционирования инфраструктурыru_RU
dc.title.alternativeCompetitiveness of the Railway Transportation in the Conditions of Functioning of the Infrastructure New Organizational-Economic Mechanismen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КЕМ ДІІТ
Випуск 41

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
906misch.pdf796,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.